fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: פעוט עמד בחדר השירותים בגן מרוח בצואה במשך שעה

תושבת נהריה, שנקראה בבהילות לגן ארז, לאחר שבנה הפעוט פספס ועשה במכנסיים: "מצאתי את הבן שלי עומד בשירותים, בוכה ומרוח בצואה בבגדים ובכל חלקי הגוף". הגננת והסייעת הועברו לגן אחר. משרד החינוך: "האירוע טופל באופן רב מערכתי
גן ארז בנהריה הגננת (צילום: תאיר פז)
גן ארז בנהריה הגננת (צילום: תאיר פז)
גן ארז בנהריה הגננת (צילום: תאיר פז)
גן ארז בנהריה הגננת (צילום: תאיר פז)

מרי ממן, אם לחמישה מנהריה, קיבלה טלפון מגן הילדים ארז בשכונת יוספטל בנהריה. על הקו הייתה הגננת שהודיעה לה כי, בנה הפעוט (3 וחצי) פספס במכנסיים ויש צורך לבוא לקחת אותו, כיוון שאין לו בגדים להחלפה והיא והסייעות לא יכולות לנקות ולהחליף לו. גן ארז הוא גן עירוני המפוקח על ידי משרד החינוך.

ממן הגיעה לגן לאחר כ-40 דקות. לדבריה, המחזה שראתה זעזע אותה: "הגעתי לגן מאופקת, אך הייתי בבהלה ובפאניקה מלראות את המחזה שראיתי _ הבן שלי עומד בשירותים, בוכה ומרוח בצואה בבגדים ובכל חלקי הגוף. הוא היה אדום בלחיים, מזיע ועמד ליד האסלה, שהייתה מלוכלכת מבפנים ומבחוץ עם זבובים שהתעופפו מעל. הגננת עברה לשגרה רגילה ולא התייחסה אליו בכלל, כולל הסייעת". לדבריה, כלל לא ידעה שצריך להביא בגדים להחלפה וזוהי הפעם הראשונה שקרה לבנה מקרה כזה.

בעקבות המקרה, מספרת ממן כי בנה חזר למצוץ אצבע, להתעורר בשעות מוקדמות מאוד בבוקר ואף לא רצה ללכת לגן במשך שבוע. ממן: "אני לא עוברת לסדר היום, כל הסבר שיינתן לא מתקבל מבחינתי, הילד שלי הוזנח והושפל. מה, הוא חפץ או כלב שלא מתייחסים אליו כראוי? איפה נשמע שילד יעמוד כמעט שעה בתוך חדר שירותים ללא אוויר בצחנה עם צואה?".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "מפקחת על הגנים מטעם משרד החינוך, קיימה בירור עם הגננת וכמו כן נערך בירור עם הסייעת על ידי מנהלת מדור גני ילדים. בהתאם להוראות המפקחת ולצורך הסדרת הנושא לשביעות רצון כל הנוגעים בדבר הוחלט להעביר את הגננת והסייעת לגן אחר". ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "האירוע טופל באופן רב מערכתי ורב מקצועי, בשיתוף הרשות המקומית והפיקוח על הגיל הרך בחינוך הממלכתי דתי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות