fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלילה אחד הוקם שלד הפרויקט כוכב TOWERS

זה הצריך 10 שעות, מאות משאיות, אלפי קוב בטון ומעט פקקים בכבישים
כוכב TOWERS
יוצקים את השלד ב-כוכב TOWERS (צילום: יח"צ)

בשבוע שעבר "פשטו" על נהריה מאות משאיות בטון בדרכן למשימה אחת חשובה: לבצע את יציקת הבטון המורכבת והגדולה ביותר בפרויקט מגורים בעיר בשנים האחרונות. המיקום: פרויקט היוקרה כוכב TOWERS של חברת י. כוכב ברחוב ש"י עגנון פינת הנרייטה סולד; המטרה: יציקת שלד הבסיס לפרויקט.

"אנו גאים להוביל את אזור מרכז העיר להתחדשות עירונית ובשבוע שעבר ניתן אות הפתיחה שלנו עם ביסוס שלד הפרויקט ותחילת הקמת הבניין", מסר חגאי חיים, מנהל השיווק בחברה, "למשך לילה אחד שינענו מאות משאיות לעבר העיר כשלפנינו משימה אחת חשובה – לסיים בתוך 10 שעות את עבודת היציקה המיוחדת על מנת להתחיל בעבודת ביצוע הפרויקט. אמנם יצרנו מעט פקקים בכניסה לעיר, אך זה היה ללילה אחד בלבד. בשורה התחתונה זה ישתלם בקרוב לתושבי העיר, אשר ייהנו מפרויקט מגורים מושלם במיקום מצוין, מרחק דקות הליכה ממרכז נהריה".

ואכן, המשימה המורכבת והלא שגרתית הושלמה בתוך לילה אחד. דיירי הרחובות הסמוכים התעוררו בבוקר וראו מבעד לגדר המקיפה את אתר הבנייה, את תחילתו של שלד הבניין ואת עשרות הפועלים עמלים במרץ על הקמתו.

כוכב TOWERS
יוצקים את השלד ב-כוכב TOWERS (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות