fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר נהריה שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה

ממשיך לעונה שנייה. מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן צילום: מיכה פישנזון
מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן צילום: מיכה פישנזון

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה אחרי שחילצה במשחק החוץ שלה נגד מוליכת הטבלה, מכבי טמרה, תיקו, 1:1.

המארחים מטמרה עלו ליתרון ראשון בדקה ה-55, אך בדקה ה-72 השווה קובי אלפסי בבעיטת יעף מדויקת, ל-1:1.

ממשיך לעונה שנייה. מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן צילום: מיכה פישנזון
מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן
צילום: מיכה פישנזון

המאמן מיכה שושן: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. באנו מוכנים טקטית, שלטנו במגרש והגענו להרבה מצבים. לצערי, החמצנו, וטמרה, שכמעט ולא סיכנה את השער שלנו, ניצלה חוסר ריכוז רגעי בהגנה שלנו כדי לכבוש. לשמחתי, המשכנו באותה יכולת וגם השווינו. לקראת סיום גם פסלו לנו שער, שלדעתי היה חוקי. אחרי יכולת טובה כמו שהצגנו, כמובן שיש תחושה של פספוס, אבל המטרה שלנו היא להמשיך באותה יכולת על מנת להתברג כמה שיותר גבוה בטבלה".

הקבוצה צירפה השבוע שני שחקני רכש חדשים: דין כהן מהפועל עראבה ורון בן בסט (20), אח של עדן בן בסט מהפועל באר שבע שפתח את העונה בהפועל כאוכב.

המאמן שושן: "מדובר בשני שחקני התקפה שהבאתם נועדה לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה".
הפועל נהריה (ליגה ג')

אחרי 5 משחקים ללא ניצחון, חזרו בהפועל נהריה לחייך אחרי ניצחון חוץ מרשים על הפועל דיר אלאסד, 2:6.

נהריה פתחה טוב וירדה למחצית הראשונה כשהיא ביתרון, 0:2, מצמד שערים של אליאור בן חמו בדקות 18 ו-35. אלא שבמחצית השנייה נרדמה נהריה והמארחים ניצלו זאת כדי לכבוש פעמיים, בדקות 58 ו-63, ולהשוות ל-2:2. השמחה המקומית לא ארכה זמן רב ובדקה ה-66 החזירה לעצמה נהריה את היתרון משער שכבש האדי כיאל, 2:3. אוראל אוחיון, שנכנס כמחליף במחצית, הבקיע צמד בדקות 75 ו-81 והגדיל את היתרון ל-2:5. שי ארפי חתם את תוצאת המשחק בשער שכבש בדקה ה-85. המאמן אבי בן סימון: "קודם כל אני שמח על הניצחון שקטע תקופה לא ארוכה ללא ניצחון. באופן אישי אני מאוכזב שהליגה ברחה לנו בשלב מוקדם כל כך של העונה, אבל אמרתי לשחקנים שלמרות שלא נותרו לנו העונה מטרות, עלינו לכבד את המועדון ולייצג את הפועל נהריה בצורה הטובה ביותר עד סיום העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות