fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוטל כתב אישום נגד צעירה שהואשמה בגניבת ארנק ממאפייה בנהריה

צעירה בת 23 תועדה במצלמות כי לא השיבה ללקוחה את הארנק שנפל במאפייה. עורכי הדין זיו ורינת גלעד שכנעו את התביעה למשוך את כתב האישום ולסגור את התיק ללא הרשעה. הצעירה תפצה את האשה בסכום כספי ובמכתב התנצלות
גניבת פריטים בזמן העבודה (צילום אילוסטרציה גניבה: פנתרמדיה)
גניבת פריטים בזמן העבודה (צילום אילוסטרציה גניבה: פנתרמדיה)

מחלקת תביעות במשטרת זבולון החליטה למשוך כתב אישום שהוגש נגד צעירה מנהריה כבת 23 בחשד לגניבה, וזאת לאחר התערבותם של עורכי דינה  של הנערה: זיו גלעד ורינת גלעד.

המקרה אירע באוקטובר 2013, בשעות הבוקר נכנסה למאפייה בנהריה, אשה כבת 50. לאחר שערכה את קניותיה ושילמה, נפל ארנקה בחנות. הצעירה שעבדה במאפייה הבחינה בארנק והחביאה אותו במקום מסתור.  האשה שבה לחנות כשגילתה שארנקה נעלם ושאלה את העובדת האם היא ראתה את הארנק וזו השיבה לה בשלילה.

עורכי הדין רינת וזיו גלעד
פיצוי ומכתב התנצלות. עוה"ד רינת וזיו גלעד (צילום: פרטי)

אך האשה לא לא ויתרה ופנתה לבעלי המקום וביקשה לראות את התיעוד במצלמות האבטחה, בהן תועדה הצעירה.  האשה הגישה תלונה בתחנת נהריה, שפתחה בחקירה והעבירה את המלצתה להגשת כתב אישום. כעבור זמן מה הוגש כתב אישום נגד הנערה באשמת גניבה.

הצעירה ללא עבר פלילי, פנתה אל עורכי הדין זיו גלעד ורינת גלעד,  שטענו כי לצעירה מגיעה הזדמנות נוספת כיוון שעברה נקי וכן שיכנעו את התביעה לסגור את התיק ולמשוך את כתב האישום. הנערה לא תועמד לדין, כמו כן עורכי הדין גלעד, נפגשו עם האשה שהגישה את התלונה, וסיכמו כי הצעירה תפצה אותה באלפי שקלים בנוסף למכתב התנצלות. עו"ה"ד גלעד טענו כי לצעירה מגיעה הזדמנות נוספת, ללא הרשעה פלילית על אף הראיות החזקות לכאורה כי מעשיה תועדו. כמו כן הבטיחה כי לא תשוב על מעשיה.

עו"ד  גלעד: "מדובר בנערה ללא עבר פלילי אשר מעדה באופן חד פעמי, והביעה חרטה כנה ואמיתית. אני מברך את חבריי וחברותיי מהתביעה שנעתרו לבקשת משרדנו לסגור את התיק נגדה, ולמעשה להעניק לה הזדמנות נוספת״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות