fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לפליאוף עוברים את חיפה: 69:78 לנהריה על חיפה

לקראת הישורת האחרונה של העונה, הקבוצה מתחילה לקחת ברצינות את מאבקי הכניסה לפלייאוף העליון. משחק גדול של יינסי גייטס עם 23 נק' עזר לרשום השבוע ניצחון 69:78 על מכבי חיפה, יריבה עיקשת במאבקי הכניסה לפלייאוף.

האורחים מחיפה רדפו אחרי נהריה במשך קצת יותר משלושה רבעים ומחקו פיגור של 16 נק' בדרך לשוויון ברבע הרביעי, אבל סקוטי הופסון, שמתגלה ממשחק למשחק כבול פגיעה של המאמן אריק אלפסי, היה שם כדי לדאוג שהיתרון יישאר נהרייני עד לסיום.

יינסי גייטס
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

בסיום המחזור ה-24 נהריה מדורגת תשיעית, במרחק ניצחון מכניסה לפלייאוף. ביום שני נהריה תצא למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה מכבי קרית גת.

נהריה פתחה נפלא את המשחק מבחינה הגנתית והובילה במהלך כל המחצית הראשונה כשהיא מכתיבה את הקצב וגם מחלקת סוכריות לקהל עם כמה דאנקים ומהלכים מרהיבים של ניק פאוסט ויינסי גייטס, 31:41 סגול במחצית.

סקוטי הופסון
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם במחצית השניה נהריה המשיכה לשלוט בקצב ודאגלאס עם שלשה קבע יתרון שיר של 16 נק' 36:52 (דקה 25). אבל דווקא כשהיא במומטום, משהו נעצר בנהריה וחיפה עם ריצת 0:10 צימקה ל-46:52 (דקה 27) ובסיום הרבע השלישי זה רק 4 הפרש לנהריה 51:54.

ברבע הרביעי חיפה הצליחה פעמיים להשוות את התוצאה וארבע דקות לסיום שוויון 64:64. יהונתן שולדבראנד שנעלם במשחקים האחרונה נתן אוויר לנשימה לספסל המקומי עם שלשה וריצת 0:8 החזירה את נהריה ליתרון 64:72 (דקה 38) ממנו לחיפה כבר היה קשה לחזור ונהריה חגגה בסיום ניצחון 69:78.

IMG_5986
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לעירוני נהריה: יינסי גייטס 23 נק', סקוטי הופסון 18 נק', סטו דאגלאס 12 נק', יהונתן שולדבראנד וערן אסנטי 7 נק' כ"א, דרווין קיצ'ן 6 נק' (7 כ"ח, 8 אס'), ניק פאוסט 5 נק'.

אריק אלפסי: "ברגע שאנחנו באים מחויבים מבחינה הגנתית כמו שהגענו הערב, הכל נראה אחרת. שחקנים נתנו הכל מבחינת ההגנה היום. זה לא היה ערב גדול שלנו בהתקפה, אבל עצרנו את חיפה שהיא קבוצה שהיא מאוד מוכשרת בהתקפה על פחות מ-70 נקודות. אני שמח שחזרנו לנצח בבית אחרי הרבה זמן, אנחנו צריכים לאסוף את הניצחונות האלו כדי להיכנס לשמינייה הראשונה. זה ניצחון חשוב למערכת שלנו, למועדון ולשחקנים".

עירוני נהריה
(צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות