fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם קובי ויצמן יהיה סגן ראש העיר יתגשמו חלומות"

200 משתתפים בכנס חינוך של הבית היהודי בנהריה
קובי ויצמן
שינויים בחינוך קובי ויצמן (צילום: יח"צ)
קובי ויצמן, וסגן שר החינוך אבי ורצמן
קובי ויצמן, וסגן שר החינוך אבי ורצמן (צילום: צביאל רובין)

מפלגת הבית היהודי ערכה כנס חינוך עירוני בנהריה. יו"ר הסיעה למועצת העיר קובי ויצמן הסביר שכדי לקדם את החינוך בעיר צריך לאחד כוחות מול משרדי ממשלה. הכנס השתתף סגן שר החינוך אבי ורצמן. ויצמן שישמש עד לפני מספר שבועות כראש מטה של ורצמן במשרד החינוך וכעת נמצא בחל"ת. הכנס עסק בערכים לחינוך ברשות מקומית, והשתתפו כ-200 אנשים.

וורצמן: לאחר הבחירות זיכה אותי הקב"ה להיבחר לכנסת וכשנבחרתי לסגן שר החינוך, ביקשתי מקובי שישמש כראש המטה ומיד כהרגלו קובי התחבר לכולם, מנכ"לים, סמנכ"לים ועד אחרון העובדים. בעז"ה אם קובי יהיה סגן ראש העיר זה יגשים את החלום של כולנו כי קובי הוא בולדוזר אמיתי. אני אמנם אצטער מאוד אבל אתם כתושבי נהריה תרוויחו אדם שעושה דברים במסירות נפש ונכנס בכל נושא לעומק הדברים.

"חובה לחזק את ערכי הציונות ביחד עם ערכי היהדות. מטרתנו כי לכל ילד תלמיד יהיה ארגז כלים עשיר שבו הוא יידע מי היו אברהם אבינו, דוד בן גוריון, משה רבנו, יוני נתניהו לצד רחל המשוררת. דור ההורים שלנו בארץ למד בבתי הספר החילוניים והדתיים על קינת דוד, על שאול ויהונתן והיום הילדים לא יודעים מהם לוחות הברית וכעם אין לנו זכות קיום ללא שורשי העבר שלנו". בעז"ה קובי יהיה סגן ובאמצעות הכישורים הגדולים שלו יתקיימו כאן פרויקטים ותוכניות העשרה בגילאי גן, היסודי והתיכון.

יו"ר הסניף מרדכי וקנין: "במשך השנים אנחנו ראינו את המפלגה מתדלדלת, ולכן ההתייחסות בכל הארץ היתה בהתאם, היום שאנחנו גדולים וחזקים אנו חייבים לפעול במלא הכח כדי לחזור לתמיכה של הציבור, ולהיות שליחים נאמנים.

את רשימת הבית היהודי למועצת העיר מובילים" דבורה כהן, אורי סוסי, ד"ר דוד שטראוס וחן אלמגור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות