fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפי אנשים בפתיחה של ארנה נהריה

מחכים בסבלנות. המבקרים מחוץ לקניון ארנה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מחכים בסבלנות. המבקרים מחוץ לקניון ארנה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יריית הפתיחה. אלפי אנשים צובעים בשעה האחרונה (שלישי) קניון ארנה נהריה החדש. ברגעים אלו הקניון הומה באנשים. לפני כן  נערך אירוע פתיחה מרשים כשאורח הכבוד היה בעל השליטה בחברת  סטאר גרופ הבעלים ש ל הקניון מרקוס וובר ויו"ר הדירקטריון שהגיע משוויץ היישר לנהריה. טקס גזירת הסרט נערך במעמד ראש העירייה ז'קי סבג, מנכ"ל הקניון מולי יקר, מנכ"ל הרשת מיכל פוקס, פוליטיקאים, חברי מועצה, אנשי עסקים, ידוענים הגיעו להשקה החגיגית.

סבג: "כל הכבוד למר וובר שהרים פרויקט כזה בעירנו אין לי שום ספק שזו הולכת להיות הפנינה של העיר בנוסף פרויקטים נוספים שנבנה בקרוב גשר המיתרים והכיל התרבות. עברנו משברים לא קלים, וגורמים שרצו להפריע בדרך והצלחנו יחד עם הרבה נחישות לגבור על הכל. אני שמח שנהריה מצאה פרטנר שיתוף פעולה".

מחכים בסבלנות. המבקרים מחוץ לקניון ארנה  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מחכים בסבלנות. המבקרים מחוץ לקניון ארנה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מולי יקר, ז'קי סבג, מרקוס וובר  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מולי יקר, ז'קי סבג, מרקוס וובר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
גזירת הסרט. ארנה נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
גזירת הסרט. ארנה נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מרקוס וובר הבעלים של חברת סטאר גרופ ויו"ר הדירקטוריון: "היום אנחנו כאן בפתיחה וזה מה שחשוב. נהנה מהפאר ומהסביבה היפה והפנים שלנו הם קדימה הצלחה. לראות את הדרך שעברנו ואת מה שנעשה בעתיד. זו אטרקציה חדשה לתושבי העיר שיכולים ליהנות ממקום מפגש בילוי ולקנות".

קניון ארנה נהריה נמצא על סדר היום הציבורי כבר יותר משש שנים. זה התחיל בשנת 2008 בעסקת מכר הגדולה ביותר שידעה נהריה. בשטח גדול בצומת הראשי של העיר היכן ששהה התותח המפורסם, נרכשה הקרקע על ידי חברת סטאר גרופ בשווי 58 מיליון שקלים. קניון ארנה נהריה מוקם בהשקעה של יותר מ-300 מיליון שקלים, ומשתרע על שטח של כ-15 אלף מטר מסחרי וכולל יותר מ-100 חנויות מהמותגים והרשתות המובילים בישראל בשתי קומות מסחר. עסקת מכירת הקניון והקמתו גם החליפה ידיים, אז אלה היו מנופים פיננסים וז'קי בן זקן שהבטיחו שהיוקרה של ארנה הרצליה, האחות הגדולה של ארנה נהריה, תביא את בשורת החדשות לעיר. כיום בעל השליטה במניות הוא מרקוס וובר.

הקניון נוצץ ומבריק ביופיו, במראה אירופאי אנגלי מאוד ומעודן. על פי כל התכנונים, ישים את נהריה במרכז המסחר בגליל המערבי. ארנה נהריה הוא הקניון הגדול ביותר ברדיוס הצפוני ביותר לקריון. הוא מציע כ~1000 משרות לתושבי האזור, ללא ספק קרש קפיצה עבור צעירים, סטודנטים, חיילים משוחררים, אמהות וכל מי שמאמין במסחר הקמעוני.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות