fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות ישראל לבוגרים ונוער: מכבי נהריה קטפה 7 מדליות

כבוד מהראש. שחייני מכבי נהריה עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: באדיבות עיריית נהריה
כבוד מהראש. שחייני מכבי נהריה עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: באדיבות עיריית נהריה

אגודת השחייה מכבי נהריה סיימה את אליפות ישראל לבוגרים ונוער שהתקיימה במכון וינגייט עם שלל נאה ומכובד של 7 מדליות. את ההישג הבולט ביותר רשם דניאל וולקוב, שזכה במקום הראשון וקבע שיא ישראלי חדש במשחה 50 מ' גב לגילאי 16-17, לאחר שסיים את המקצה בזמן של 25.29 שניות.

וולקוב הצטיין גם במשחה 200 מ' גב, כשסיים במקום הראשון בזמן של 1:58.41 דקות ושבר שיא אגודה חדש. וולקוב גם קבע שיא ישראלי חדש במשחה 100 מ' גב לגילאי 16-17, כשסיים במקום הראשון בזמן 54.48 שניות. וולקוב לא הסתפק בכך וקבע שיא ישראלי חדש לגילאי 16 במקצה 50 מ' פרפר כשסיים בזמן של 24.42 שניות. וולקוב הוסיף לעצמו מדליית כסף כשסיים במקום השני במקצה 100 מ' פרפר בזמן 54.38 שניות.

לאור הישגיו ויכולתו המצוינת, הוזמן וולקוב לסגל נבחרת ישראל ולהשתתף במחנה אימונים וסבב תחרויות שיתקיימו בטנריף, ספרד. הישגים נוספים היו גם לתומר יוסף, שזכה במקום השני במקצה 50 מ' חתירה בזמן של 23.95 שניות, ומיה מילר שסיימה במקום השני במקצה 50 מ' חזה עם זמן של 35.99 שניות. רביעיית השליחים, שכללה את ולדי קאן, תמיר יוסף, דניאל וולקוב ואלכס וולקוב, סיימה במקום הראשון לגילאי 16 בנים במקצה 4*50 ושברה שיא ישראלי כשקבעה זמן של 1.35.63 דקות.

כבוד מהראש. שחייני מכבי נהריה עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: באדיבות עיריית נהריה
כבוד מהראש. שחייני מכבי נהריה עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי
צילום: באדיבות עיריית נהריה

רביעיית השליחים עם דניאל וולקוב, ארתור ברזקין, ולדי קאן  ואלכס וולקוב, הגיעה למקום הראשון במקצה 4*50 מעורב לגילאי 16 בנים, וקבעה גם היא שיא ישראלי חדש כשסיימה את המשחה בזמן של 1:45.01 דקות. המשלחת הנהריינית שמנתה 24 שחיינים ושחייניות לוותה על ידי המאמן הוותיק משה הירש. מי שלא פסח על הצלחות שחייני אגודת מכבי נהריה באליפות ישראל, היה ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שזימן ללשכתו את חברי המשלחת.

מרלי בירך את השחיינים והשחיינות על הישגיהם המרשימים, הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית, והביע את הערכתו הרבה אליהם.

"אני מייחס חשיבות רבה להעצמת הספורט ורואה בספורטאים כחוד החנית בקידום הספורט בנהריה", ציין מרלי. בהמשך דבריו, הדגיש רונן את חשיבות התמיכה של ההורים שמלווים את הספורטאים הצעירים ושיבח את הצוות המקצועי של עבודתם המסורה. בסיום המפגש העניק רונן זרי פרחים לספורטאים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות