fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלופי העולם לנוער בשייט הם משדות ים ומנהריה

יואב כהן ומאור בן הרוש (צילום: איגוד השייט)

הגולש יואב כהן משדות ים ושייט הלייזר מאור בן הרוש מנהריה, הוכתרו השבוע לאלופי העולם לנוער מטעם  ISAFבתחרות השייט היוקרתית שנערכה בסנייה – סין.

כהן, שהוביל לאורך כל התחרות בדגם הגלשנים האולימפי ה-RSX, סיים את השיוט ה-13 והאחרון במקום החמישי ודורג במקום הראשון בכללי עם 26 נקודות שליליות, כשהוא מקדים בנקודה אחת גולש מסין. אלוף עולם לנוער נוסף לישראל הוא מאור בן הרוש, שזכה בתואר בדגם מפרשית הלייזר רדיאל.

בן הרוש, פתח חלש את התחרות אבל יכולת מעולה שהציג בהמשך אפשרה לו לסגור את הפער ובשיוט האחרון לעלות למקום הראשון ולזכות במדליית הזהב. בן הרוש סיים את השיוט התשיעי והאחרון של התחרות במקום הרביעי שהבטיח לו את המדליה המוזהבת ואת התואר העולמי אך קדמה לכך דרמה לא קטנה. הוא התחיל את השיוט האחרון מהמקום השני בדירוג כללי ,פתח בינוני ובהמשך ספג עונש מפתיע מהשופטים. בן הרוש השלים מיד את הקפת העונש וחזר למסלול עד שחצה את קו הסיום ראשון והבטיח את הזכייה בתואר העולמי.

יואב כהן ומאור בן הרוש (צילום: איגוד השייט)
יואב כהן ומאור בן הרוש (צילום: איגוד השייט)

צמד השייטים עידו ביליק ונועם חומרי, במפרשיות 420, זכו במדליית ארד באליפות העולם לנוער מטעם  ISAF, אחרי שסיימו את השיוט התשיעי והאחרון במקום ה-9 וצברו 46 נקודות שליליות. ביליק וחומרי, מאגודות חיפה ושדות ים זכו במדליית החשובה ובמקום השלישי אחרי שהקדימו בנקודה צוות מצרפת.

צוות הבנות, לינוי קורן ויעל שטיגמן (הפועל שדות ים), במפרשיות 420, היו קרובות לזכייה במדליית ארד אך סיימו במקום ה-4 בכללי במרחק נקודה אחת מהמקום השלישי.

הגולשת ירדן איסק (שדות ים) סיימה את התחרות במקום הרביעי בכללי ואילו שי קקון (שדות ים) סיימה 11 בכללי בלייזר רדיאל בנות.

את נבחרות ישראל מאמנים – ערן סלע, שחף ואייל לוין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות