fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: אם מנהריה ניסתה לרצוח את ביתה בת החמש

הבוקר הוגש כתבי אישום נגד האם מנהריה שלפני שבועיים ניסתה להטביע את ביתה בת החמש באסלה. כתב האישום מייחס לאשמת עבירה של ניסיון לרצח ביתה ואיומים
צילום אילוסטרציה ילדה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי)  לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אם בשנות, בת 40 מנהריה אשר ניסתה להמית את ילדתה בת החמש על ידי דחיפת ראשה אל אסלה מלאה במים כשמעל ראשה היא מתיזה מים מצינור בכוונה לגרום למותה.

מכתב האישום שהוגש על ידיי עו"ד אפרת ברזני עולה כי  האם בדירתם של הסבים בנהריה יחד עם ביתה בסביבות השעה 16:30, החלה האם לצעוק ולזרוק  חפצים רבים מחלון הדירה אל רחבת הבניין, ובהמשך פתחה האם את ברז הגז בכיריים כשמרבית חלונות הדירה סגורים.

נוכח הרעש שהקימה האם מצעקותיה ומזריקת החפצים לרחבה הוזמנה משטרה למקום. בד בבד, הגיעו לדירה, אחותה של האם ובן זוגה ולאחר שנכנסו לדירה, כיבתה אחותה את מערכת הגז. בהמשך, נכנסה האם עם הקטינה לשירותים והחלה לצעוק.

הנאשמת אחזה בראשה של הילדה ודחפה אותו אל בתוך האסלה והתיזה מים על ראשה. בשלב זה, הצליחו שני שוטרים שהגיעו למקום לחלץ את הקטינה ולהוציא את האם אל מחוץ לשירותים. כתב אישום המייחס לאם עבירות של ניסיון לרצח ואיומים שבוצעו כלפי ביתה.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט  לעצור את הנאשמת עד תום  ההליכים המשפטיים נגדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות