fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אומרים שהוא נפטר כמו איש צדיק, בערב חג"

גבי אסולין מנהריה, הבעלים של חנות "העוקץ", נפטר אתמול (רביעי) בבוקר לאחר שנפצע בתאונת דרכים לפני שבוע בדיוק
נלחם על החיים שלו. גבי אסולין ז"ל (צילום: פרטי)
נלחם על החיים שלו. גבי אסולין ז"ל (צילום: פרטי)
נלחם על החיים שלו. גבי אסולין ז"ל (צילום: פרטי)
נלחם על החיים שלו. גבי אסולין ז"ל (צילום: פרטי)

גבי אסולין (59), תושב נהריה, נפטר אתמול (רביעי) בבוקר תאונת דרכים קשה שעבר לפני שבוע. אסולין ניהל זה 14 שנים, ביחד עם אשתו עליזה, את חנות "העוקץ" בעיר לחפצי נוי, מתנות, פריטים לבית, בלונים ועוד.

ביום רביעי שעבר נפצע אסולין בתאונת דרכים, כאשר נסע על אופניו, כהרגלו, למשלוח בלונים. בפינת הרחובות שטיינמץ-וולפסון פגעה בו מונית. אסולין נפל ונחבט בראשו. מצבו הוגדר קשה מאוד. הוא נפגע בגזע המוח והגיע לבית החולים מחוסר הכרה. לפני 25 שנה חווה תאונה דומה, כאשר נפל מגובה 14 מטר במהלך עבודתו במפעלי פלדה ונפגע קשה.

כרמית אסולין, כלתו של גבי, (אשתו של הבן עמי), סיפרה לעיתון "צפון-1": "גבי היה בן אדם מלאך. הוא היה כמו אבא שלי, הוא היה בן אדם שעזר לכולם, תמיד חייך, תמיד נתן מילה טובה, תמיד שמע את כולם, שימח אנשים, הוא היה מקשט מכוניות של חתן וכלה, עושה משלוחים של בלונים לילדים בבית הספר, דואג לילדים שלו, לנכדים שלו, לכולם. עוזר לכולם. הוא היה בן אדם באמת מעל ומעבר למצופה. החיים בלעדיו הם לא אותם חיים. הוא נלחם כל דקה ודקה על החיים שלו. במשך שבוע ימים עשינו הכל, הפכנו עולמות, ניסינו להתייעץ עם עוד פרופסורים, מהדסה, מאיכילוב, הלכנו לרבנים, למי לא הלכנו, רק שיקרה נס ושהוא יתעורר. למרות שאמרו לנו שהמצב לא טוב ושזו פגיעה קשה.

"גם בפגיעה הקודמת שלו לפני 25 שנים אמרו הרופאים שאין לו סיכוי לשרוד ואלוהים נתן לו את החיים במתנה. לצערנו זה היה לעוד 25 שנה, כפי שגילינו השבוע. לא נהנינו ממנו מספיק. אומרים שהוא נפטר כמו איש צדיק, בערב חג. אלוהים נתן לנו אותו מרביעי לרביעי".

בנו של אסולין, אייל, המתגורר בארה"ב, הגיע לארץ ביום חמישי שעבר למחרת התאונה. הלווייתו של גבי אסולין התקיימה ביום רביעי בצהריים בבית העלמין של נהריה בכברי. בעוד כחודשיים היה אמור אסולין לחגוג את יום הולדתו ה-60. הותיר אחריו אשה, שלושה בנים וחמישה נכדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות