fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אומן של מתוקים

תכירו, עידן חדד, רק בן 25 וכבר מזמן אחד השמות המדוברים בארץ בסצנת הפטיסרי והקונדיטוריה. גם יונתן רושפלד מעריך
עידן חדד מציג את מטעמי השף (צילום: עמית רותם)
עידן חדד מציג את מטעמי השף (צילום: עמית רותם)

עידן שהחל דרכו בתור טבח צעיר בבארים המצליחים בעיר נהריה ולאחר מכן נסע ללמוד בבית הספר ENSP היוקרתי לקונדיטוריה הנמנע בין בתי הספר הטובים בעולם בתחום. לאחר מכן, המשיך חדד את הקריירה במלון ריץ קרלטון היוקרתי בהרצליה פיתוח ומשם המשיך להתפתח במספר מלונות בוטיק ומסעדות יוקרה ברחבי הארץ.

השבוע, חדד התארח בתוכנית הבישול המצליחה מאסטר שף בתור שף אורח של השף יונתן רושפלד, והציג בפני הצופים והמשתתפים את עוגת 11 השכבות המפורסמת שלו (מתכון ניתן למצוא באתר מאקו). רושפלד אף הוסיף ואמר בתכנית על חדד: "השווה את עצמו לקונדיטורים הגדולים בעולם כבר בגיל צעיר".

עידן חדד מציג את מטעמי השף (צילום: עמית רותם)
עידן חדד מציג את מטעמי השף (צילום: עמית רותם)

ועוד הוא מוסיף: "עברתי דרך ארוכה ובזכות שף קונדיטור בעל ניסיון של 20 שנה בתחום הקולינרי, איתן בן סעדון- רוטמן, אני רואה עצמי ממשיך ומתפתח בתחום. רוטמן תמיד הנחה אותי להסתכל קדימה ולשאוף גבוהה".

את חדד ניתן למצוא בימים אלו מעביר סדנאות קונדיטוריה ברחבי הארץ ואם שאלתם, הוא ב100 אחוז תפוסה לשבועות הקרובים. אתם מוזמנים לעקוב אחרי חדד באינסטגרם לראות את נפלאות המטבח המתוק.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות