fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי מנשס עוזב את שחקים

נשאר. אבי מנשס (צילום: תאיר פז)
יחזור? אבי מנשס (צילום: תאיר פז)

מנהל תיכון שחקים למנהיגות חברתית בנהריה אבי מנשס עוזב את בית הספר. לצפון -1 נודע כי מנשס יוצא לשנת שבתון.  מי שתחליף אותו בתפקידו, היא  מנהלת בית הספר היסודי ויצמן: שרה עובד.

אחרי שבע שנים של ניהול בית הספר עם לא מעט קשיים, כתבות וביקורת ציבורי על דרך ניהולו של מנשס בבית הספר, יחסו כלפי  המורים, הודיע מנשס במסיבת סיום חגיגית למורים שהוא יוצא לשבתון כדי לסיים את לימודי הדוקטורט.

נשאר. אבי מנשס (צילום: תאיר פז)
יחזור? אבי מנשס
(צילום: תאיר פז)

תזכורת: בשנת 2015 התפרסם תחקיר על מנשס שכלל עדויות רבות של מורים ואנשי הוראה על המתרחש בבית הספר שחקים בנהריה. יותר מ- 24 מורים וותיקים  ואף חלק שהיו אמורים להצעיד את בית ספר במהלך השנים עזבו את בית הספר והתקבלו בתפקידים ניהוליים במקומות אחרים. מורים דיווחו על יחס מקומם, חוסר ביחסי אנוש מצד המנהל כלפי הצוות החינוכי. בשנה שעברה הודיע משנס שהוא עוזב, אך חזר בו מהחלטתו ונשר לשנה נוספת.

יצוין כי לפני כחודש בית הספר שחקים זכה בתעודת הוקרה ובכוכב מצוינות ארגונית בקטגוריית זהב בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות במגזר הציבורי, בניהולו של מנשס התקבלו עוד פרסים רבים.

"אנשים מאד שמחו שהוא עזב", מסביר גורם במערכת, "חוץ מבירוקרטיה, הייתה לו מטרה להשיג את פרס החינוך. היעד הבא  שלו אני מניח בתחום הארגוני.  הסיכוי שיחזור הוא קלוש מאד. אף מנהל לא עוזב ניהול כזה בשביל שבתון. כולם גם מצפים למנהלת החדשה בכיליון עיניים, היא אשת עבודה ומנהיגה אמיתית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות