fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי מעלות-תרשיחא נגד סניף שופרסל בעיר

חבר מועצת העיר לשעבר ברוך מיכאלי גילה שמחירי המוצרים בשופרסל דיל בנהריה זולים ממחיריהם בסניף במעלות. קבוצה של תושבים, בתמיכה של בוחבוט, יוצאת למאבק להורדת המחירים
מחירי שופרסל נהריה לעומת מעלות (צילום: ברוך מיכאלי)
מחירי שופרסל נהריה לעומת מעלות (צילום: ברוך מיכאלי)
 ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)

קבוצה של תושבים במעלות-תרשיחא בראשות חבר המועצה לשעבר ברוך מיכאלי מחתימה על עצומה להורדת המחירים בסניף שופרסל דיל בעיר. מיכאלי מסר, כי נדהם לגלות לפני כמה שבועות כשערך את קניותיו בשופרסל דיל בנהריה, ליד שוק פייסל, שק"ג פלפלים בנהריה זול בשלושה שקלים מאשר במעלות.

מיכאלי בדק ומצא כי רוב המוצרים במעלות יקרים פי אחד וחצי מהמוצרים בסניף בנהריה. מיכאלי פתח עצומה והחתים 150 מתושבי העיר בדרישה להוזיל במיידי את מחירי המוצרים.

בעצומה נכתב: "ישנם פערים של עשרות אחוזים בין סל מוצרים בפריפריה לבין סל דומה באותן הרשתות במרכז הארץ. לתושבי מעלות~תרשיחא נמאס: 'מפסיקים להיות פראיירים ולקנות בשופרסל דיל במעלות'. אנו תושבי מעלות-תרשיחא והסביבה, לא מוכנים עוד לשמש מסחטת כספים עבורכם". על המחאה שמע גם ראש העירייה שלמה בוחבוט שמיד נתרם למאבק ופנה למנכ"ל שופרסל, שנענה לבקשתו של בוחבוט וצפוי להגיע מחר (שישי) למעלות לסיור יחד עם בוחבוט ומיכאלי.

מחירי שופרסל נהריה לעומת מעלות (צילום: ברוך מיכאלי)
מחירי שופרסל נהריה לעומת מעלות (צילום: ברוך מיכאלי)
השוואת מחירים סל מוצרים
השוואת מחירים סל מוצרים שערכו במעלות

בדיוק לפני כשנה היה מאבק ציבורי דומה בסניף שופרסל בשלומי. הודות ללחץ הציבורי של תושבים, המחירים ירדו. לדברי מיכאלי צריך כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק היות שכבר לפני שלוש שנים גילה כי יש פער בין סניף מעלות לסניפים אחרים ופנה במכתב להנהלת שופרסל. אך לדבריו אם המחירים לא ירדו משמעותית תקום מחאה גדולה מאוד.

שלמה בוחבוט
בוחבוט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בוחבוט: "כוח הקנייה הוא בידי התושבים והם יכולים להחרים רשת כזו או אחרת במידה אם הם לא ייתנו בה אמון והיא תהיה יקרה מאוד. סניף שופרסל מאוד משגשג בעיר ומנכ"ל הרשת נענה לבקשתי ויגיע לסיור במיידי. אם אנחנו נשב בשקט ונמשיך לקנות לא יקרה כלום, אבל אם נקים קול זעקה, דברים יסתדרו. בפריפריה השכר נמוך ולא ייתכן שדווקא בנקודה הכי חלשה – קניות ומזון- יעלו את המחירים".

מיכאלי מסכם: "אני עושה זאת גם ובעיקר עבור משפחות מהמעמד הנמוך שלרוב אינן נגישות עם מכונית, ודווקא עליהן עושים קופה. 110 אנשים חתמו, שופרסל צריכה שתידלק נורית אדומה".

משופרסל נמסר בתגובה: "אנו מצויים בקשר בנושא מול ראש העירייה ומול התושבים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות