fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ניהול כספי תקין למעלות תרשיחא

בשלוש שנים האחרונות עיריית מעלות תרשיחא מסיימת את שנת התקציב בעודף תקציבי, בזכות פעולות מניבות חיסכון והכנסה. "הפרס ניתן לנו בשל ניהול נכון ואסטרטגי ולא בגלל שקיצצנו בבשר החי", אומר ראש העיר שלמה בוחבוט
באים לעשות כושר? שלמה בוחבוט (צילום: יח"צ)
הארנונה לא תעלה. שלמה בוחבוט (צילום: יח"צ)

במכתב ששלח אורי אילן מנהל מחוז משרד הפנים, אל ראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט, התבשר האחרון , כי עירו זכתה בפרס שר הפנים בקטגוריית שיפור ניכר בניהול כספי. מהעירייה נמסר כי, החלטה התקבלה על ידי צוות בלתי תלוי במשרד הפנים, המורכב מאנשי מקצוע כמו תקציבאים ורואי חשבון, תוך בחינה קפדנית של הדוחות הכספיים המבוקרים של העירייה ובחינת תהליכית.

שלמה בוחבוט (צילום: יח"צ)
שלמה בוחבוט (צילום: יח"צ)

מזה 3 שנים ברצף עיריית מעלות תרשיחא מסיימת את שנת התקציב בעודף תקציבי, וזאת לצד הגדלת היקף ואיכות השירות לתושבים, אחוז גביית הארנונה נושקים ל -90 אחוז וכן מקדמת פעולות מניבות חיסכון והכנסה כגון פרויקט הכלכלה הירוקה הכולל החלפת כל תאורת הלד בעיר, פעולה שלדברי גורמים בעירייה, חסכה  2.5 מיליון שקלים בשנה, הטמעת מערכות טכנולוגיות לייעול והגדלת היקף גיוס המשאבים באמצעות שיטת עבודה ברורה.

"נתינת הפרס זו אמירה חשובה , שכן מדובר בפרס החשוב ביותר עבור עירייה, והוא ניתן על ידי  צוות מקצועי שבחו אותנו היטב", אמר בוחבוט, "הפרס ניתן לנו בשל ניהול נכון ואסטרטגי ולא בגלל שקיצצנו בבשר החי, ההיפך אנו רק הולכים ומשפרים את היקף השירותים לאזרח בכל התחומים ומגדילים את ההשקעות בו. אני מודה למנכ"ל העירייה, לגזבר ומחלקת הכספים ולכל המנהלים בעירייה על עבודתם המקצועית והמסורה שהובילה לזכייה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות