fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: טובה מעוז הצטרפה לקואליציה

שנה אחרי הבחירות וראש עיריית מעלות תרשיחא ממשיך לצרף חברים לקואליציה. חברת המועצה מטעם סיעת "מעלות ביתנו", טובה מעוז, שיצאה כנגד בוחבוט, הצטרפה לשורותיו
חדוות עשייה. מעוז ובוחבוט (צילום: שלמה שרביט)
חדוות עשייה. מעוז ובוחבוט (צילום: שלמה שרביט)

טובה מעוז, חברת מועצת העיר מעלות מטעם סיעת מעלות ביתנו בראשות ארקדי פומרנץ, פרשה מהאופוזיציה והצטרפה לקואליציה ראש העירייה שלמה בוחבוט. כעת, הקואליציה מונה 13 חברים: חמישה מנדטים של סיעת מת"ש, סיעת בוחבוט, מנדט אחד לסיעת ש"ס, מנדט של איימן שנאתי, סגן ראש העירייה וסיעת מחל עם סגן ראש העירייה בתואר ליאור לסרי.  באופוזיציה נשארו שני מנדטים לארקדי פומרנץ וסיעת בל"ד.

חדוות עשייה. מעוז ובוחבוט  (צילום: שלמה שרביט)
חדוות עשייה. מעוז ובוחבוט (צילום: שלמה שרביט)

מעוז השתתפה בישיבת התקציב האחרונה והצביעה בעד תקציב העירייה לשנת 2015. בהודעה שהוציאה עיריית מעלות נמסר כי היא עמדה בפני צומת דרכים משום שהאמינה כי נבחרה בשביל לשרת ולפעול למען הציבור, וחשה שהיא לא יכולה לעשות זאת מספסלי האופוזיציה. יצוין כי האופוזיציונר הגדול של בוחבוט, ליאור לסרי הצטרף אף הוא לשורות הקואליציה. 

מעוז: "העשייה למען הציבור היא המטרה שלי, וכדי לעשות ולפעול אני צריכה להיות חלק מהנהגת העיר וחלק מהקואליציה. יש לנו מטרה משותפת להמשיך ולחזק את העיר ולפעול למען הציבור, לכן החלטתי להצטרף לשורות העשייה בקואליציה, וקוראת לכולם לשים את האגו בצד ולהצטרף לקואליציה כדי לעשות באמת למען תושבי העיר. אני מתכוונת לפעול רבות למען חיזוק אוכלוסיות מגוונות במעלות תרשיחא".

בוחבוט: "אני מברך את טובה מעוז על הצטרפותה לנבחרת של עשייה, אנשים איכותיים וטובים שעובדים ביחד עם הצוות המקצועי בעירייה למען התושבים, ולא עוסקים בזוטות ובאינטרסים אישיים. אני מאמין שטובה מעוז תביא עימה חדוות עשייה ותסייע לנו בהמשך תנופת הפיתוח של העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות