fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: עובדי העייריה חילצו כלב שנפל לבור

הכלב נמצא בבור בגובה 4 מטרים סמוך לאגם המונפורט
סוף טוב הכל טוב. עמית דהן, רותי בן חמו וג'רי בן חמו עם הכלב צ'וצ'ו (צילום: דוברות העירייה)

ביום חמישי התקבלה פנייה של תושב במוקד העירוני של עיריית מעלות  אשר שמע יללות של כלב באזור אגם המונפורט. מנהל הפיקוח העירוני עמית דהן יחד עם מנהל הצוות ג'רי בן חמו נסעו לאזור וניסו לאתר את הכלב, שנמצא בבור בגובה של 4 מטרים, נובח ומיילל.

"הכלב נפל לבור וכנראה שהה שם מספר ימים מכיוון שהוא היה מיובש לגמרי, סיפר דהן, "אני חובב בעלי חיים לכן ידעתי שאני חייב להוציא אותו. מיד אלתרנו מקל עם לולאה במטרה להשחיל את אותה על גופו של הכלב וכך למשוך אותו החוצה." לאחר מספר ניסיונות כושלים, הצליחו השניים לחבר את הכלב ללולאה ושלפו אותו החוצה. "הכלב היה מפוחד כל כך, כמו חיה פצועה כך שלא הצלחנו להרגיע אותו ומיד ששלפנו אותו הוא שוב ברח, אך למעשה שב לביתו.

סוף טוב הכל טוב. עמית דהן, רותי בן חמו וג'רי בן חמו עם הכלב צ'וצ'ו (צילום: דוברות העירייה)

החיפושים העלו ששמו של הכלב צ'וצ'ו מגזע פינצ'ר אבד ביום ראשון שעבר וכל החיפושים אחריו לא העלו דבר, בעליו רותי בן חמו, רכזת גנים בעיריית מעלות מספרת: "ביום חמישי הכלב פתאום חזר הביתה. לא ידעתי מה עבר עליו רק התרגשתי לראות אותו בחזרה. והיום קיבלתי טלפון מעמית דהן מהמוקד ששאל אותי עם הכלב הלך לאיבוד וחזר ביום חמישי. הייתי בהלם ממה שעבר עליו. הודיתי לעמית ולג'רי שהחזירו את הכלב. זה בהחלט סוף טוב ואני מודה לשניים על תושייתם ועל עזרתם".

בור בגובה 4 מטר. הכלב צ'וצ'ו בתור הבור (צילום: דוברות העירייה)

בן חמו מוסיפה,  "זה הכלב של הבת שלי, היא כל כך אוהבת את הכלב הזה ואני הרגשתי רע והתקשרתי לכל מי שיכלתי לשאול אם הם ראו את הכלב. אפילו התקשרתי לווטרינר העירוני, שידע שהכלב שלי ושיש לו שבב אלקטרוני. עברו שלושה ימים והכלב לא נמצא. היה לי עצוב לחשוב שהוא נדרס או שהוא לא מוצא את הדרך חזרה. ממש עברו כמה ימים של משבר בבית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות