fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: בית המשפט סגר את הדיון בערעור הבחירות של פומרנץ

בוחבוט: "יש מערכת חוק וצדק במדינת ישראל". פומרנץ: "אנחנו לומדים את החלטת השופט"
ארקדי פומרץ במהלך מסיבת העיתונאים (צילום: תאיר פז)
ארקדי פומרץ במהלך מסיבת העיתונאים (צילום: תאיר פז)
ארקדי פומרץ במהלך מסיבת העיתונאים (צילום: תאיר פז)
ארקדי פומרץ במהלך מסיבת העיתונאים (צילום: תאיר פז)

בית המשפט המחוזי בחיפה סגר את הדיון בערעור על תוצאות הבחירות שהגיש חבר מועצת העיר מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ נגד ראש העירייה שלמה בוחבוט ואברהם זגורי ונגד משרד הפנים. התיק נסגר ביום שלישי השבוע, ב-18 בחודש, בדיוק שנה מתום פרסום תוצאות הבחירות.

השופט רון שפירא: "החלטתי לסגור את הדיון בערעור זה, תוך שיובהר כי למערער שמורה הזכות לפנות בהליך אזרחי מתאים אם וכאשר יושלמו תוצאות החקירה וייצאו ראיות התומכות בעמדתו… הפרקליטות בוחנת ראיות בטרם תגבש עמדה, וייתכן בבוא היום שתגובש עמדה שעניינה סגירת התיק ואי הגשת כתב אישום וייתכן גם כי תתקבל עמדה אחרת. כל עוד לא הסתיימה החקירה אין מקום להורות על העברת חומר החקירה לעיון בית המשפט דבר שיחייב לחשוף את חומר הראיות ואף עלול לשבש חקירה… אין מקום לנקוט בהליך כל עוד לא הושלמה החקירה".

בוחבוט: "לא היה בי חשש לרגע. עוד בדצמבר 2013 השופט שפירא הדף את טענותיו של פומרנץ ופרקליטות המדינה אמרה בבית המשפט כי יום הבחירות במעלות-תרשיחא התנהל באופן תקין לחלוטין. ניהלנו מערכת בחירות טהורה אשר עסקה בהצגת העשייה הרבה שלנו לציבור ובמה נתמקד בשנים הבאות. למחנה השני היו שאיפות לשים ידם על מגוון אינטרסים צרים ואישיים, והם בנו חלומות גדולים. משנחלו הפסד, למרות כל שיטותיהם, הם פתחו במסע נואש של הכפשה ודברי שקר. יש מערכת חוק וצדק במדינת ישראל, אשר בודקת את הדברים והעובדות ולא נסחפת אחר גורמים בעלי אינטרס. אנו ממשיכים להוביל את העיר לפיתוח ושגשוג, לתנופת בנייה, תעסוקה ותיירות".

פומרנץ: "אנחנו לומדים את החלטת השופט, אשר מתבססת על העובדה שמשטרת ישראל עדיין משלימה את החקירות. אני רוצה להזכיר שהתלונות הוגשו והתיקים נפתחו אך ורק בנושא טוהר הבחירות וחשוב מאוד למצות עד הסוף את כל אמצעי הבדיקה העומדים לרשות שלטונות החוק. בית המשפט שמר על זכותנו להגיב לאחר השלמת החקירות והחלטות הפרקליטות ואנו נשקול את זה בבוא העת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות