fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה תפתח בית ספר לכדורגל במעלות

בשבוע שעבר נחתם הסכם בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לבין עמותת הספורט במעלות תרשיחא להקמת בית ספר לכדורגל ביישוב. לפני מספר חודשים נחנך בית ספר לכדורסל של מכיב תל אביב
איתמר צ'יזק ובכירים בעיריית מעלות יחד עם ראש העירייה שלמה בוחבוט
השקעה בפריפריה. צ'יזק ובכירים בעיריית מעלות (צילום: שלמה שרביט)

בית ספר לכדורגל של מכבי חיפה ייפתח במעלות. מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק  חתם על הסכם עם בכירים בעיריית מעלות במסגרתו יעניק מועדון הכדורגל  השתלמויות מקצועיות לצוות מאמנים של בית הספר, שימוש בתלבושות הרשמיות של מכבי חיפה, ועבודה על פי תוכנית מקצועית של המועדון המצליח ביותר בישראל. בשנה האחרונה החל לפועל בעיר גם מועדון כדורסל בחסות מכבי תל אביב וזוכה להצלחה רבה בקרב החניכים שזוכים להתאמן תחת המטרייה המקצועית של מועדון מכבי תל אביב.

כחלק מההסכם, יזכו חניכי בית הספר להתארח במספר אירועים של קבוצת הכדורגל ובהם: משחקי ליגה, אימוני הקבוצה הבוגרת ומפגש עימם בחדר ההלבשה. בנוסף כל ילד שיירשם לבית הספר יזכה בערכה רשמית של מכבי חיפה הכוללת תלבושת רשמית של חברת נייקי, נעליים, גרביים, תיק ועוד. במכבי חיפה הבטיחו לקיים טורנירים משותפים בין ילדי בית הספר לבין קבוצות רשמיות של המועדון.

צ'יזיק: "בכל הקשור לכדורגל ולפריפריה השמיים הם הגבול. מבחינתי השקעה בפריפריה זו זכות ובמעלות תרשיחא זו זכות גדולה יותר. אני רואה את המתקנים ואת ההשקעה של העירייה בספורט ומאמין שאם תמשיכו כך יצמח כאן מועדון לתפארת". עוד הבטיחו כי אחת לכמה שבועות יגיעו צוותים מקצועיים של המועדון לבחון כשרות שיוצע להם להצטרף לאקדמיה היוקרתית של מכבי חיפה.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר: "אנו ממשיכים לטפח את תרבות הספורט בעיר. לאחרונה הוספנו מתקני כושר חדישים אשר נועדו לעודד פעילות ספורט ופנאי. אנו מברכים על המהלך ובטוחים כי בית ספר לכדורגל בחסות מכבי חיפה יצליח וישגשג פה".

 איתמר צ'יזק ובכירים בעיריית מעלות יחד עם ראש העירייה שלמה בוחבוט
השקעה בפריפריה. צ'יזק ובכירים בעיריית מעלות (צילום: שלמה שרביט)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות