fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה במעלות: מתמודדת לראשות העיר

תכירו את רלי עזרא, אשת עסקים תושבת העיר, שהולכת להתמודד מול שלמה בוחבוט, ראש העירייה המכהן בתפקידו זה 37 שנים
רלי עזרא
רוחות של שינוי. רלי עזרא (צילום: עצמי)

תושבת מעלות, רלי עזרא, בת 53, תתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה מול שלמה בוחבוט, ראש העירייה המכהן זה 37 שנים. עזרא, יזמית נדל"ן ובעלת חברה לשינוע מכונות, נשואה ואמא לשלושה ילדים בוגרים, עבדה בעברה בעירית מעלות כמנהלת רבעים.

רלי עזרא
רוחות של שינוי. רלי עזרא (צילום: עצמי)

עזרא ובעלה הגיעו למעלות לפני 23 שנה. עד אז הם היו אנשי קבע שחיו בדרום הארץ. יום ביקור אצל בני משפחה במעלות גרם להם להתאהב בעיר, והם החליטו להשתקע והשקיע בגליל". עזרא: "בנוף המקומי הגיע הזמן לשינוי. שנים שאני רואה דברים שהם לא לרוחי והחלטתי שאני לא אשב בסלון ואקטר. במשך 20 שנה הייתי פעילה מאוד בוועדי הורים בבתי הספר ובחוגים וגם בעמותות שונות. התחלתי בעבודת שטח ויש תגובות מאוד טובות. בהתחלה המשפחה שלי לא כל כך היתה בעד, הם רוצים שאני אהנה מהחיים, אבל כשראו את הנחישות שלי, כולם נרתמו.

"אנשים לא מדברים על זה ככה סתם, אבל מי ששוחתי איתו, בעומק ליבו רוצה שינוי. אני מסתכלת על כרמיאל מול מעלות, שהיא יותר צעירה מאיתנו והתפתחה הרבה מעבר. אני מאמינה שראש עירייה צריך להיות מנהל טוב ולשים את האנשים הנכונים למען ניהול העיר".

שני הדברים שתציב בראש הקמפיין שלה, הוא המצב הכספי של העירייה ושינוי מפת החינוך. עזרא: "כולם נמצאים במצוקה תקציבית, אבל הניהול צריך להיות נכון. לנהל עיר צריך לדעת כמו שמנהלים בית. אני מעולם לא לקחתי הלוואה והגעתי יפה מאוד לתוצאות. אני מאמינה במנהיגות ובקו שמוביל שר האוצר יאיר לפיד, ואני רצה עד הסוף. אני לא מתכוונת לנהוג בצורה מכפישה ובדברים לא חוקיים, אבל תהיה לי תשובה לכל תרחיש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות