fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה אתגר להביא קבוצה צעירה מהפריפרייה למרכז הבמה"

שי מיניסטר
שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הכדורסל של הפועל מעלות, תפתח בעוד כמה חודשים את עונתה השניה בליגה הארצית, שנחשבת בשנים האחרונות לדעת רבים יותר קשר מהליגה הלאומית.

בעוד החבר'ה הותיקים שספק נפלטים אליה, ספק בוחרים לשחק בה, מאיישים את רוב קבוצות הליגה ומעלים את הרמה, במעלות בחרו ללכת נגד הזרם ולבנות העונה קבוצה צעירה עם רגליים טריות כמו שאומרים בז'רגון.

לצד אורן בן חמו ואסף רוטנשטיין המנוסים, ישחקו צעירים כמו אופק בן יעקב, אלי שיפטון, אביב למרג, ניב זקס ועוד.

מאמן הקבוצה שי מינסטר, שעבר כמעט את הכל בכדורסל הישראלי רואה בזה אתגר של ממש

מינסטר: "סך הכל זה עוד אתגר להביא קבוצה צעירה, מהפריפרייה למרכז הבמה. מעלות עשתהכמה שנים טובות ואני חושב שהיא צריכה עוד התקדמות קטנה".

שי מיניסטר
שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אפשר לקדם צעירים כשיש גם מטרות ופתאום מריחים את הצמרת?

"בהחלט זה אפשרי. בליגת העל עשיתי את זה בגליל עליון עם שחקנים כמו שרון ששון ועידו קוז'יקרו שהיו אז ילדים בני 20. היום נעשה את זה עם חבר'ה צעירים שגדלו בנהריה והאזור. סך הכל הקבוצה גם נבנתה סביב חבר'ה צעירים ועם 2-3 ותיקים".

הכדורסל במעלות התעורר בשנים האחרונות, אתם מרגישים את זה?

"זה תהליך. ברגע שאתה רוצה לבנות משהו חדש ואיכותי זה לוקח זמן. לצערי במדינה שלנו להגיד מילים כמו אורך רוח או סבלנות, אלה מילים קשות וזה תהליך והוא צריך לקרות לאט לאט. זאת הדרך וזה נכון".

המטרה היא עלייה?

"המטרה היא להשתלב בפלייאוף העליון בין 4 הראשונות. צריך להצמד להתהליך בלי לחץ מיותר. יש את נתניה ואת עכו שהשקיעו תקציבים גבוהים ברמה של ליגה לאומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות