fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפיתוח באגם המונפורט יוצא לדרך

העירייה מוציאה לפועל את תוכנית הקמת רחוב מפלים אקולוגי עם כ-150 מכולות מעוצבות למסחר, בילוי, משרדים, יזמות ואמנות שיוקם בהשקעה של 12 מיליון שקלים

 

עיריית מעלות-תרשיחא מוציאה לפועל את התוכנית להקמת רחוב מפלים אקולוגי עם כ-150 מכולות מעוצבות שיוקמו לאורכו. המכולות ישמשו למסחר, בילוי, משרדים, חממות היי-טק וכפר אמנים שיכלול 20 גלריות ו-20 מבנים למגורי אמנים. העירייה תשקיע במשותף עם הקרן לשמירה על שטחים פתוחים של רשות מקרקעי ישראל, משרד התיירות, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל 12 מיליון שקלים ברחוב המפלים והמכולות.

פרויקט החלוץ. רחוב מפלים ומכולות באגם המונפורט (הדמיה: טוטם)
פרויקט החלוץ. רחוב מפלים ומכולות באגם המונפורט
(הדמיה: טוטם)

לדברי ראש העירייה שלמה בוחבוט: "מדובר בפרויקט החלוץ בתוכנית ענק חדשה לפיתוח כולל של אגם מונפורט, המשדרגת את רחבי האגם, מייצרת אטרקציות חדשות ותניב 700 חדרי מלון. אין ספק שזו תהיה אבן שואבת שתמשוך מבקרים מכל רחבי הארץ".

השבוע נסגר מכרז לקבלן מפתח, כאשר חברת ר.מ ראם הנדסה בע"מ זכתה במכרז ותתחיל את עבודות הפיתוח של הרחוב מיד לאחר חג הפסח. מכרז יזמי למתחם הבילוי והמסחר בהיקף של 7000 מ"ר ייצא עד ינואר 2017.

רחוב המפלים תוכנן על ידי אדריכל הנוף אמיר מילר בלום ועופרה צמחי מים. תכנון המכולות מבוצע על ידי  חברת ״בוקסס״. אדריכל העל של תכנון התב"ע לאגם מונפורט הוא מילוסלבסקי.

בימים האחרונים גייסה העירייה את אדריכל התאורה גיל טייכמן כדי לתכנן תאורה ייחודית וחדשנית ברחוב המפלים ובאגם.

בסמוך לפרויקט רחוב המפלים תוקם חווה אקולוגית חקלאית ומרכז מבקרים באישור וסיוע משרד החינוך והעירייה ובתוך כשנה יוקם ממש בסמוך פארק אקסטרים הגדול בישראל.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות