fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות ניצחה 75:81 את הפועל עמק חפר

שחקני הפועל מעלות (צילום: הפועל מעלות)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה של המאמן שי מינסטר הצליחה לרשום ניצחון חוץ חשוב 75:81 על הפועל עמק חפר, שסגר את הסיבוב הראשון והשאיר אותה במקום החמישי, צמודה מאד לפלייאוף העליון.

למרות המיני משבר אליו נקלעו, השחקנים של מינסטר ידעו להתעלות על עצמם ופתחו מצוין את המשחק והובילו בדו ספרתי 41:30 בסיום החמצית הראשונה. גם ברבע השלישי נמשכה המגמה ומעלות אף הגדילה את ההפרש ועלתה ליתרון 53:65. ברבע הרביעי משהו קרה למעלות והמארחים מעמק חפר התחילו לנגוס בהפרש וחמש דקות לסיום זה רק 2 נק' הפרש למעלות. אורן בן חמו ואופק בן יעקב בערב קליעות נהדר הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום.

שחקני הפועל מעלות (צילום: הפועל מעלות)
שחקני הפועל מעלות (צילום: הפועל מעלות)

סמוך למחצית המשחק, רכז הקבוצה אביב למברג נפל לא טוב על רגלו וכתוצאה מכך סובב אותה והוא נאלץ להתפנות לבית חולים. כרגע לא ידוע מה חומרת הפציעה ובמעלות מקווים לא לאבד שחקן נוסף לאחר שאיבדו את בן פריינטה שקרע את הרצועה הצולבת בברכו.

קלעו למעלות: אורן בן חמו 22, אופק בן יעקב 17, תומר כהן 14, ניב זקס 13, בני אלשיר 7, כפיר אסייג 5, רם זקס 2, אסף רוטנשטיין 1.

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "זה התחיל עם בן, עבר לאורן שהצליח לשמחתי להתאושש ועכשיו אביב שאני מתפללת שזה כלום והוא יחזור מהר. זה ניצחון חשוב מאד עבורנו ואנחנו מחפשים להתחזק גם בגלל המצב שנוצר וגם כדי לנסות להגיע לפלייאוף העליון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות