fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות הפסידה 85:73 לבית"ר כפר יונה

הפועל מעלות פספסה עוד הזדמנות כדי לסיים בין 4 הראשונות ולהשתחל לפלייאוף העליון, לאחר שספגה הפסד חוץ 73:85 לבית"ר כפר יונה.

אם פציעתם של נבות ינאי ואייל סולומוביץ', שני שחקני חמישיה שגמרו את העונה, רז אמיתי שרק הגיע לקבוצה והספיק לסובב את הברך ולגמור את העונה, עאדל מתא שחוסב דלקת בגיד אכילס כבר חודש וחצי ובני אלשיר עם דלקת ברצועות בברך, גם עופר דיגמל, שחקן מפתח בקבוצה, גמר את העונה לאחר שסובב את הקרסול.

למרות זאת, מעלות נלחמה במשך המחצית הראשונה ואף הייתה עדיפה לפרקים ובסיומה הובילה 38:39.

עופר דיגמל (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)
הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. עופר דיגמל (צילום: הפועל מעלות דיגיטל)

במחצית השניה העייפות, הרוטציה הקצרה וצבירת העבירות אצל מעלות הכריעו את המשחק ובסיום רשמה הפסד 73:85 שהוריד אותה למקום השישי.

ביום שלישי 18.4 יתקיים המחזור האחרון של העונה ולמעלות עדיין סיכוי לסיים במקום הרביעי אך היא לא תלויה בעצמה. לבית"ר כפר יונה (4), הפועל עמק חפר (5) ומעלות (6), מאזן זהה ואם מעלות תנצח את מכבי קרית מוצקין וכפר יונה ועמק חפר יפסידו – מעלות תסיים רביעית.

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "אני לא יודעת איך נסיים את העונה, אבל מה שבטוח בעונה הבאה אני מחליפה את כל המזוזות באולם ומביאה את הרב הכי מפורסם בארץ שיברך עליהן. סיבוב שלם אנחנו משחקים בלי מספר שחקני מפתח שגמרו מוקדם את העונה ועכשיו גם עופר נפצע. אנשים מחוץ לא מבינים מה קורה איתנו, אבל זה המצב. אי אפשר לבוא בתלונות. אנחנו נלחם עד השניה האחרונה ומי יודע אולי יקרה נס פסח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות