fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה במעלות: שלמה בוחבוט וליאור לסרי התאחדו

אחרי יריבות פוליטית של יותר מעשור ראש עיריית מעלות- תרשיחא שלמה בוחבוט והאופוזיציונר ליאור לסרי חתמו הערב לפני שעה קלה על הסכם קואליציוני. מעתה אימרו סגן ראש עיריית מעלות תרשיחא בתואר- ליאור לסרי. לסרי: "אני מודה לו על האמון, זה לא היה פשוט"
לראות ולהאמין. שלמה בוחבוט וליאור לסרי
אמיתי. שלמה בוחבוט וליאור לסרי לוחצים ידיים (צילום שלמה שרביט)
הסכם קואליציוני בין ליאור לסרי ושלמה ובוחבוט
הסכם קואליציוני בין ליאור לסרי ושלמה ובוחבוט (צילום: שלמה שרביט)

הערב (שני) לפני שעה קלה נחתם הסכם היסטורי במעלות -תרשיחא בין ראש העירייה שלמה בוחבוט לחבר המועצה ליאור לסרי. אחרי יריבות פוליטית של 14 שנים, השניים  חתמו הערב על  הסכם קואליציוני שבמסגרתו ליאור לסרי יכהן סגן ראש העירייה בתואר, כיו"ר ועדת הרווחה, יו"ר קרן לנזקקי רווחה, חבר בוועדה לבניין ערים וחבר הוועדה למינויים בכירים. בטקס נכחו חברי ליכוד, בני משפחה וחברים. כעת תעמוד הקואליציה במועצת העיר על שמונה חברים מול חמישה חברי אופוזיציה.

לסרי נחשב לאופוזיציונר לוחם ויריב פוליטי של בוחבוט במשך שנים רבות. השניים ניהלו מלחמות בבתי משפט, מעל דפי העיתון ואף הוגשו תלונות הדדיות במשטרה.  במערכת הבחירות האחרונה הסיר לסרי את מועמדותו לראשות העירייה ותמך בחבר מועצת העיר ארקדי פומרנץ לראשות העיר. לסרי נכנס למועצת העיר עם מנדט אחד.

לסרי מסר הערב לבלינקר בתגובה: "החלטתי להיענות לבקשתו של ראש העיר ולהצטרף להנהלת העיר כמחזיק תיק הרווחה וליטול תיק ביצועי כסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה. קבלתי את אישור חברי הליכוד בסניף ברוב מוחץ. אני מאמין ששלמה ואני בכוחות משותפים נביא תוצאות טובות יותר לתושבי העיר ולרווחתם. אני מתכוון לפעול בקרב שרי הליכוד ולגייס סיוע דרוש לעירייה ולעומד בראשה.

"אנחנו אנשים פוליטיים, אני רוצה לקדם עניינים פוליטיים ובוחבוט נתן לי סמכויות  וקרא לי להצטרף. אני מודה לו על האמון, זה לא היה פשוט אחרי יריבות של 14 שנים".

בוחבוט: "הערב הצטרף מר ליאור לסרי, יו״ר סיעת הליכוד במעלות תרשיחא לקואליציה, ובכפוף לאישור המליאה ימונה לסגני ולמחזיק תיק השירותים החברתיים. אין זה סוד שבעבר התגלעו מחלוקות ביני ובין ליאור, אך סיעת מת״ש ואני ובהיוועצות עם חבריי לקואליציה מר שלמה סוויסה ומר איימן שנאתי, החלטנו להתלכד סביב המשותף והוא עשייה פורייה למען הציבור. ליאור בחור נמרץ ופעיל ומאמין כי ביחד עם חברי הקואליציה המסורים ובסיוע עובדי העירייה המקצועיים, הוא יפעל למען הציבור בעיר וישתלב בתנופת העשייה שאנו מובילים".

לראות ולהאמין. שלמה בוחבוט וליאור לסרי
אמיתי. שלמה בוחבוט וליאור לסרי לוחצים ידיים (צילום: שלמה שרביט)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות