fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: מחר יושק בית הספר לכדורסל של מכבי תל אביב

ילדי בית הספר מבקרים באימון קבוצת מכבי תל אביב (צילום: עמותת הספורט במעלות)

מחר (שני) בשעה 16:30 יתקיים אירוע ההשקה של בית הספר לכדורסל של קבוצת מכבי תל אביב בעיר מעלות באולם הספורט שבאגם מונפורט. האירוע יתקיים במעמד ראש עיריית מעלות-תרשיחא ויו"ר המרכז לשלטון מקומי שלמה בוחבוט, יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי וכוכבי הקבוצה, יו"ר עמותת הספורט במעלות דני חזן, מאמנים ושחקני בית הספר.

במהלך האירוע יתקיים טורניר כדורסל בין קבוצות בית הספר, מפגש של כוכבי מכבי עם הילדים והענקת גביעים לזוכים בטורניר. את בית הספר לכדורסל ושיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב יזם בוחבוט במפגש לפני כשנה עם יו"ר מכבי תל אביב. מאז החל בית הספר את פעילותו לפני כשבעה חודשים הצטרפו אליו 120 חניכים. עד היום שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי במפגשים רבים של החניכים והוריהם עם שחקני אלופת המדינה מכבי תל אביב, ביקור באימונים של הקבוצה ובמשחקי הליגה שלה.

מעמותת הספורט במעלות תרשיחא נמסר: "בית הספר לכדורסל ושיתוף הפעולה הופך למקור גאווה של העמותה לקידום הספורט ובכוונתנו להפוך את הפרויקט הזה למודל גם לענפי ספורט אחרים".

ילדי בית הספר מבקרים באימון קבוצת מכבי תל אביב (צילום: עמותת הספורט במעלות)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות