fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי קרח: מעלות סיימה את העונה כסגנית אלופת המדינה

קבוצת ההוקי קרח של מעלות, שסיימה בשנתיים האחרונות במקום השלישי, התקדמה שלב אחד קדימה, כשסיימה את העונה במקום השני והוכתרה לסגנית אלופת ישראל לעונת 2015/16. מעלות פגשה בגמר אליפות המדינה את נבחרת בת ים ונקלעה לפיגור, 2:0. מעלות התאוששה והשוותה משערים של סלבה גולודניצקי ומרום אברהם. במצב של 2:2, נפצע שוער מעלות וכטנג צינצזאדה, והיריבה מבת ים ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון, 2:6. לקראת סיום הצליח מרק רבניאגה לצמק ל-6:3.

המאמן מרק רבניאגה: "היינו הקבוצה היחידה בליגה שכל סגל השחקנים שלה הוא מקומי, בעוד שלכל שאר הקבוצות היו שחקני חיזוק זרים. בת ים הגיעה לגמר נגדנו עם 4 שחקנים זרים מגרמניה ורוסיה, ובכל זאת לא נפלנו מהם ברוב שלבי המשחק. שיחקנו טוב עד שהשוער שלנו נפצע. השוער השני שלנו לא הגיע למשחק עקב מחלה ולא היתה לנו ברירה אלא להמשיך לשחק עם השוער שסחב פציעה ודידה על רגל אחת. אני בהחלט גאה בקבוצה ושמח שהשארנו את מעלות בצמרת ענף ההוקי קרח".

hoki-malot-16

מקום שני בארץ. קבוצת ההוקי קרח של מעלות  (צילומים: באדיבות אדוארד רבניאגה)

הישג גם לקבוצת הנוער, שזכתה במדליית ארד לאחרי שסיימה את העונה במקום השלישי.

הקבוצה, שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה (מבין 9 קבוצות), עם מאזן של 6 ניצחונות ו-2 הפסדים, העפילה לפלייאוף העליון, שם ניצחה בשלב רבע הגמר את נס ציונה, 6:8. בחצי הגמר הפסידה מעלות לראשון לציון, 9:5, ועלתה להתמודדות מול מטולה על המקום השלישי. בתום משחק שקול, צמוד ומותח, ניצחה מעלות, 4:5, משערים של: מרום אברהם – 2 שערים, דניאל פקליסוב, דניאל פרוג ולאון גרינגאוט.

המאמן אדוארד רבניאגה: "היתה לנו העונה קבוצה כמעט חדשה, אחרי שרוב שחקני הסגל המובילים מהעונה שעברה סיימו גיל נוער ועזבו. למרות זאת, הגענו להישגים ואני מרוצה".

הקבוצה הבוגרת של מעלות, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני בטבלה (מבין 10 קבוצות) עם מאזן של 7 ניצחונות ו-2 הפסדים, העפילה לגמר אליפות ישראל אחרי שחוללה הפתעה גדולה בחצי הגמר והדיחה את אלופת 3 השנים האחרונות, ראשון לציון. המשחק התעלה לרמה גבוהה ובתום המועד החוקי היה שוויון, 2:2. למעלות: מרק רבניאגה ואיתן בן טוב. בהארכה, היה זה מרק רבניאגה, בנו של מאמן הקבוצה אדוארד רבניאגה, שהבקיע את השער המכריע, 2:3 ושלח את מעלות לגמר, שם היא תפגוש את בת ים (יום שישי, 3.6). המאמן רבניאגה: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה שבשורותיה מככבים 4 שחקנים זרים איכותיים. אצלנו, כולם שחקני בית. נקווה שנתעלה וננצח".

ב-3 השנים האחרונות זכתה מעלות במדליית ארד אחרי שסיימה את העונה במקום השלישי.

hoki-malot-noar-16

מקום שלישי בארץ. קבוצת הנוער של מעלות

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות