fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד תושב מעלות באשמת תקיפת שוטר

פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד ענבל ברנסון, הגישה לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד אלכסנדר בן ולדימיר ג'ונצ'רקו, בת 44 ממעלות בגין תקיפת שוטר, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואיומים.

על פי כתב האישום, במהלך התקופה שבין 26.09.17-08.10.17 כמעט מידי יום, הגיע החשוד כשהוא שתוי לפתח חנות בשם "חנות מבצעים" בשכונת רבין במעלות, הפריע ללקוחות להיכנס או לצאת ממנה, לקלל ולהטריד את עובדי החנות ולזרוק לעבר קירות החנות בקבוקי שתייה חריפה.

בין השאר, בתאריך 08.10.17, הגיע החשוד לפתח החנות, ישב על גרם המדרגות, שתה מבקבוק שתייה חריפה שהביא עמו ומנע מלקוחות החנות להיכנס לתוכה. עובדי החנות ביקשו מהחשוד שיעזוב את המקום מספר פעמים, אולם הנאשם סרב וזרק לעבר קיר חיצוני של החנות בקבוק שתייה חריפה שאחז בידו.

נוכח התנהגותו של החשוד, נאלץ בעל המקום להזמין משטרה. לחנות הגיעו שני שוטרים, שאחד מהם ניגש אל החשוד וביקש ממנו שיתלווה אליהם, החשוד ניסה להתרומם אולם נפל לאחור וקיבל מכה באוזנו. השוטר ניסה לסייע לחשוד להתרומם, אולם החשוד דחף אותו, משך בחולצתו וקרע את כפתור החולצה.

בשלב זה, הודיע השוטר לחשוד כי הוא עצור ואזק את ידיו, תוך שהחשוד משתולל ומפעיל אלימות נגד השוטר הגיעה שוטרת , אזקה את רגליו, והשוטרים השתלטו על החשוד והובילו אותו אל תחנת המשטרה.

שהוכנס החשוד לחדר החקירות, מיד החל לקלל, לירוק לעבר השוטר, לבעוט בשולחן הרים כיסא וזרק אותו לעבר השוטר שנפגע בידו. גם לאחר שהשוטר אזק את החשוד והשכיב אותו על גבו, המשיך החשוד להשתולל ולהפעיל אלימות נגד השוטר.

בנוסף, בתאריך 06.08.17 הגיע החשוד למינימרקט בשכונת רבין במעלות, לקח בקבוק שתייה חריפה ויצא מהחנות מבלי לשלם, כמו כן, מספר שעות לאחר מכן הגיע החשוד בשנית קנה בקבוק שתייה חריפה ועזב. לאחר מכן, חזר החשוד בפעם השלישית את החנות לקח שתייה מהמקרר הסתכל לעבר מצלמת האבטחה ודיבר דרכה אל בעל החנות באומרו " אני אהרוג אותך ", החשוד התיישב על הדלפק שליד הקופה והפריע לניהול התקין של המכולת.

בשלב זה, הזעיקו עובדי החנות את המשטרה ולמקום הגיעו שני שוטרים. השוטרים ניגשו אל החשוד ניסו לשוחח לעברו מספר פעמים ואחד השוטרים הודיע לחשוד שהוא עצור. החשוד התחיל להשתולל ולהפעיל אלימות נגד השוטרים, ירק לעברם וקילל. לבסוף, הצליחו השוטרים בסיוע של שוטרים נוספים שהגיעו למקום להשתלט על החשוד ולהוביל אותו אל הניידת.

כתוצאה ממעשיו של החשוד בשני המקרים, תקף החשוד את השוטרים, הפריע לשוטרים מלמלא את תפקידם ואיים על מוכרת.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר כתב עו"ד ענבל ברנסון כי "מעשיו של החשוד מלמדים על כך שקיים יסוד סביר לחשש ששחרורו יסכן את בטחונו של המתלונן ובטחון הציבור. חשש זה מתגבר נוכח העובדה שהחשוד נוהג לשתות אלכוהול ומתנהג בצורה אלימה אגב היותו תחת השפעת אלכוהול, בנוסף, לחשוד יש הרשעות קודמות בין היתר בעבירות רכוש, אלימות, אלימות במשפחה, תקיפת שוטרים וריצה בעברו מאסירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות