fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול הגיע גם למעלות תרשיחא

עשרות מצלמות אבטחה בעלות של 850 אלף שקלים הוצבו ברחבי העיר במסגרת פרויקט עיר ללא אלימות. המצלמות ישדרו 24 שעות למוקד העירוני
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה במעלות (צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא)

פרויקט המצלמות בעיר הוא חלק מפרויקט "עיר ללא אלימות" שמפעיל המשרד לביטחון פנים. המחשבה מאחורי הצבת המצלמות היא אפשרות להתרעה מהירה על אירועים מיוחדים ומניעה של ונדליזם ואלימות. המצלמות משדרות למוקד העירוני בעירייה וכאשר המוקדנית מאתרת בעיה מיוחדת היא מפעילה את השיטור הקהילתי בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה.

הפעלת המצלמות על ידי המוקדנים בעירייה, תיעשה רק אחרי שאלה יעברו הכשרה מסודרת ויחתמו על טופס מיוחד אשר מציב גבולות מבחינת השמירה על צנעת הפרט. עלות הפעלת הפרויקט עומדת בשלב זה על כ- 850 אלף שקלים שמתוקצבים בעיקר מהמשרד לביטחון פנים אשר מפעיל את הפרויקט.

מנהל מחלקת מערכות מידע  בעירייה, מוטי בן דוד: "פרויקט המצלמות בעיר הוא פרויקט משמעותי ביותר שעבדנו עליו הרבה זמן על מנת לדאוג לביטחון התושבים ורווחתם. הפרויקט בעצם נותן לנו אפשרות לראייה רחבה יותר של המתרחש בעיר בזמן אמת וזמן פעולה למניעת הבעיה. חשוב לזכור שאנו כעת רק בשלב הראשון של הצבת המצלמות ובהמשך נוכל להציב מצלמות נוספות".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות