fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוך מיכאלי: מפגשים קבועים עם תושבים

ברוך מיכאלי, מעלות. בן 53, נשוי לשרית פלוס חמישה ילדים וחמישה נכדים
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
המועצה הדתית כמוסד ידידותי לציבור. ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)
המועצה הדתית כמוסד ידידותי לציבור. ברוך מיכאלי (צילום: פרטי)

מקצוע: ממונה על קליטת תלמידים עולים במשרד החינוך במחוז הצפון. (זוכה פרס איש חינוך מצטיין מחוזי בשנת הלימודים תשע"ג).

סיעה: מועמד למועצת העיר מעלות מטעם החזית הדתית, סיעת אחדות.

רזומה: חבר מועצת העיר – 1983-1988, 1994-1999, 2008-2013. יו"ר הנהלת המתנ"ס בארבע השנים האחרונות ומנהל המתנ"ס בהתנדבות, בעשרה חודשים האחרונים, מחזיק תיק החינוך הדתי במועצה, סגן ראש העיר מעלות-תרשיחא בהתנדבות בשנתיים האחרונות.

מצע: חינוך – בקדנציה האחרונה פעלנו רבות: נתנו אפשרות לעריכת אבחונים לתלמידים על ידי שיפור הבגרויות, שילבנו מוזיקה בבתי הספר, הקמנו את הישיבה התיכונית, דאגנו לסיוע לבעלי צרכים מיוחדים, גייסנו מעבדה ממשרד המדע לאולפנת צביה וגייסנו 400 אלף שקלים לתגבור המדע בבתי הספר. בקדנציה הקרובה, נפעל להרחבת הקשר בין האקדמיה ובתי הספר, נמשיך לשפר את ההישגים הלימודיים, לטפח כשרונות צעירים ולהקטין את מספר הילדים בכיתות. נדאג לחיזוק הקשר בין בתי הספר וההורים על ידי פתיחת מרכז השתלמויות וקיום "שולחנות עגולים" בהובלתו של נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' דניאל הרשקוביץ.

תרבות ופנאי- בקדנציה האחרונה פעלנו לפתיחת שבט הצופים בעיר, להקמת אגף נוער, להפעלת המתנ"סים עם מגוון חוגים רחב, לשיפוץ סניף בני-עקיבא ועוד. בקדנציה הקרובה נפעל להרחבת פעילות המתנ"סים, לפתיחת מסגרות פעילות למבוגרים ולפתיחת מעונות יום ציבוריים.

שיכון – נפעל למתן עדיפות לתושבי מעלות בדיור החדש במעלות, לחיזוק ושיקום שכונות ולשיפוץ מבנים ישנים: תעסוקה – נתגייס להגברת התעסוקה והבאת מיזמי היי-טק למעלות: טיפול בפרט – נקפיד על מפגשים עם התושבים במשך כל הקדנציה ועל המשך מתן מענה לפניות אישיות: דת ומורשת – נפעל לשדרוג המועצה הדתית כמוסד ידידותי לכלל הציבור, לטיפוח בתי הכנסת כמוסדות קהילתיים ולחיזוק המוסדות התורניים בישוב.

על העיר: בעזרת השם, מדובר בעיר שמובילה בתחומים רבים ובעלת חזקות להתפתח בתחומים נוספים. הסרת ההתנגדות המשפטית של כפר ורדים לבניית גבעת האורנים, תחילת העבודות על השכונה החדשה וקליטת אוכלוסייה חדשה ורבה – פותחות אפשרויות חדשות רבות לחיזוק נוסף של העיר במגוון תחומים.

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: אקבע לוח זמנים למפגשים קבועים עם תושבים בשכונות השונות.

מילה טובה: שמעון זגורי היה חבר עירייה חרוץ בקדנציה האחרונה, וחבל לי על הטעות שהוא עושה בריצה נפרדת.

דבר האישה, שרית מיכאלי: יחד עם הכאב על אובדן זמן משפחתי, אני מברכת את ברוך על ההשקעה הרבה שלו למען הציבור במעלות ועל חיזוק הקהילה הדתית ושמחה על המהלך שעשה לצירוף כוחות חדשים לעשייה הציבורית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות