fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: קסטרו סניף מעלות- תרשיחא

רשת "קסטרו" תפתח חנות חדשה בקניון "צים סנטר מעלות" בגודל של 700 מ"ר
צים סנטר מעלות (צילום: יח"צ דני לוי)
צים סנטר מעלות (צילום: יח"צ דני לוי)

 

צים סנטר מעלות (צילום: יח"צ דני לוי)
צים סנטר מעלות (צילום: יח"צ דני לוי)

קניון צים סנטר מעלות, בבעלות היזם ואיש העסקים רני צים, צפוי להתרחב בחודש מרץ 2015  עם אגף חדש עבור רשת האופנה קסטרו אשר יתפרס על כ- 700 מ"ר. הגעתה של רשת "קסטרו" לקניון צים סנטר בעיר מביאה עימה בשורה צרכנית משמעותית לתושבי מעלות והסביבה, כחלק מחזון הקבוצה מציבים את הפריפריה במרכז. החנות החדשה תהיה מורכבת מתמהיל החנויות של רשת "קסטרו" ותכלול את: חנות הנשים, חנות הגברים וחנות הילדים של קסטרו.

צים סנטר מעלות, משתרע על שטח מסחרי בנוי של כ- 11,500 מ"ר. הקניון כולל כ-50 חנויות במבנה סגור וממוזג ו- 340 מקומות חניה מוסדרים. בימים אלו נערך הקניון להגדלה של כ- 3000 מ"ר נוספים אשר יאכלסו חנויות אופנה קטנות על מנת להרחיב את מגוון רשתות האופנה בקניון "צים סנטר מעלות".

יו"ר רני צים אחזקות רני צים מוסר: "אנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל הגלום ביישובי הפריפריה ונמשיך להשקיע ולפתח את הנגב והגליל. הקניון מספק מאות מקומות עבודה ומהווה עוגן מסחרי לתושבי האזור. המטרה שלנו היא לתת מענה וחווית קניה לכל תושבי הפריפריה עם מגוון מותגים מובילים".

רשת "צים סנטר" מקבוצת "רני צים אחזקות", בבעלות רני צים, מהווה בימים אלו שחקן מרכזי בתחום המרכזים המסחריים בפריפריה. החברה עוסקת בימים אלו ברכישה, ייזום ופיתוח של קרקעות להקמת מרכזים מסחריים, החברה מנהלת ומפקחת על בניית המרכזים המסחריים שהראשון שבהם נפתח כבר ב 2011.

החזון להביא לפריפריה מרכזי קניות איכותיים המשלבים תמהיל של מיטב הרשתות והמותגים שיהוו מוקד משיכה אזורי לאוכלוסייה המקומית בהנעת עבודה והנאה. מדיניות החברה היא התמקדות באזורים עירוניים מתפתחים. המרכזים המסחריים ימוקמו על צירי תנועה ראשיים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות