fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלונה קומרוב, אלופת העולם לקדטיות

לאחר שזכתה באליפות גביע העולם עד גיל 20, הסייפת המחוננת ממעלות הוסיפה עוד תואר מרשים לרזומה. מאמנה, יעקב פרדמן: "אלונה היא עילוי בענף הסיף"
אלונה קומרוב, שוב על הפודיום
נערת הזהב. אלונה קומרוב, שוב על הפודיום (צילום: עצמי)

אלונה קומרוב ממשיכה להפתיע את עולם הסיף. לאחר שלפני מספר חודשים זכתה הסייפת הצעירה בת ה-16 ממועדון הסיף של מעלות, באליפות גביע העולם עד גיל 20, היא הוסיפה השבוע עוד תואר מרשים לרקורד, כשהוכתרה לאלופת העולם לקדטיות בענף הדקר. בתחרות, שנערכה בקרואטיה, השתתפו סייפות בכירות מכל העולם. קומרוב סיימה את שלב הבתים כשהיא מדורגת במקום הראשון אחרי שהשיגה 6 ניצחונות. בסיבוב השני, היא גברה על יריבה מסלובקיה, 6:15, ובסיבוב השלישי ניצחה את אנה סל מסרביה בתוצאה זהה, 6:15. בשמינית הגמר גברה קומרוב על יריבה מארה"ב, 7:15, וברבע הגמר ניצחה יריבה מאנגליה, 10:15.

אלונה קומרוב, שוב על הפודיום
נערת הזהב. אלונה קומרוב, שוב על הפודיום (צילום: עצמי)

בחצי הגמר ציפתה לה משוכה גבוהה בדמות מרינה אוברזנצובה מרוסיה, ובתום קרב צמוד ניצחה קומרוב, 14:15. בקרב הגמר השלימה קומרוב את זכייתה באליפות לאחר שגברה על אסה לינדה משבדיה, 11:15, וזכתה במדליית זהב.

מאמנה יעקב פרדמן: "כמי שמכיר את כישרונה ואת יכולותיה, אני לא מופתע מההישג, אבל אני בכל פעם מתרשם ממנה מחדש. לאור הישגיה המצוינים על אף גילה הצעיר יחסית לשאר המתמודדות, אלונה מוכיחה שוב ושוב שהיא עילוי בענף הסיף. אלונה כבר סומנה כתקווה האולימפית של ישראל לאולימפיאדת ריו 2016, וזו בעצם המטרה המרכזית. להביא את אלונה בשיא הכושר והמוכנות לאולימפיאדה. בינתיים, היא מביאה לנו הרבה כבוד וגאווה מקומית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות