fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: תושב מעלות רצח את חברו כי לא קיבל יחס חם

כתב אישום נגד רוסלן יעקובוביץ בן 23 תושב מעלות- תרשיחא בגין רצח חברו הטוב אור ריבק ז"ל בדירה בקיבוץ כפר חרוב. הנאשם רצח בסכין את המנוח ואף צילם אותו כשהוא מתבוסס בדמו
סכין אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה

פרקליטות מחוז הצפון הגישה באמצעות עו"ד רות שפילברג – כהן לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד רוסלן בן ולדימיר יעקובוביץ בן 23 תושב מעלות – תרשיחא בגין רצח חברו הטוב ,בן גילו אור ריבק ז"ל בדירה בקיבוץ כפר חרוב.

על פי עובדות כתב האישום, ב-24 לאפריל 2014 אכלו הנאשם והמנוח ארוחת ערב בבית אביו של המנוח, ומאוחר יותר, בהמשך הלילה, בילו יחדיו בפאב המקומי שבקיבוץ, עד שחזרו בסמוך לשעה לפנות בוקר לדירה בקיבוץ.

בהמשך, פרץ ויכוח בין הנאשם למנוח, וזאת על רקע כעסו של הנאשם על כך שהמנוח מבלה זמן רב מדי, לטעמו, עם נערה בת הקיבוץ, בכך מזניח אותו. במהלך הויכוח קילל המנוח את הנאשם. בשל הויכוח, וכתגובה לדבריו, שלף הנאשם ממגירה במטבחון, תוך שיחה ומבלי שהמנוח הבחין בכך, סכין עם להב באורך של כ-14.5 ס"מ, ניגש למנוח, ששכב על גבו על המיטה ודקר אותו בסכין ארבע דקירות, מתוכן שתיים בחזה.

המנוח הופתע, ובכוחותיו האוזלים הצליח לבקש מהנאשם לחדול, ואזי הפיל עצמו מהמיטה ונע בזחילה בשטח הסלון, בעוד דמו זב ממנו. הנאשם צפה במנוח, לא הושיט לו עזרה, ואף צילם אותו, באמצעות מכשיר הטלפון שלו, בזחילתו, במקומות שונים בסלון, כשהוא זוחל חסר אונים ומתבוסס בדמו.

בהמשך, ובעוד המנוח נאבק על חייו, שטף הנאשם את הסכין ואת ידיו, ארז לעצמו תיק עם בגדים, ויצא מהדירה, כשהוא מותיר את המנוח פצוע מדמם וגוסס למוות. הנאשם נעל אחריו את דלת הכניסה, ויצא בצעידה אל מחוץ לקיבוץ . המנוח הצליח להגיע בזחילה, לספה שבסלון, ונשען עליה בפלג גופו העליון. תוך זמן קצר, בתנוחה זו, נפטר למוות, ובאופן זה נמצא לאחר מכן ללא רוח חיים.

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

סכין אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות