fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איריס וקנין: "זה לא סוד שהיו לי מחשבות לעזוב"

מזלזלים בה. וקנין (צילום: הפועל מעלות)
טעויות שיפוט על כלום. וקנין (צילום: הפועל מעלות)

הקבוצה, בהדרכת המאמן החדש יוסי בוכניק, פתחה את הכנותיה לעונה הקרובה עם הרבה פנים חדשות בסגל השחקנים.

אל אסף רוטנשטיין, בן פריינטה ורם זקס, שממשיכים לעונה נוספת, צורפו: ערן סודאי, רותם ברזילי, ולדימיר ירמישין, אור לוין, עמית קמרי, שלו הר אבן, גיא גרינשטיין ומקסים רומנוב.

עד שאולם הכדורסל החדש, שממוקם בסמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני, יקבל את האישורים הנדרשים להפעלתו, מקיימת הקבוצה את אימוניה באולם הישן בתרשיחא.

ערן סודאי: "כיף גדול לפתוח עונה חדשה במקום כמו מעלות. זו אולי קלישאה, אבל היו"ר איריס, באמת מעניקה לנו השחקנים תחושה שהגענו לבית חם. היא כמו אמא מסורה שדואגת ממש להכל. יש פה חבר'ה מנוסים לצד צעירים מאוד מוכשרים ואני מאמין שזה מתכון טוב להצלחה".

תקציב הקבוצה יעמוד העונה על כ-410 אלף שקל, מה שגרם להרבה מחשבות מצד היו"ר וקנין, במהלך הקיץ, אם בכלל לפתוח את העונה. לאחר שיחות עם גורמים המקורבים לקבוצה, החליטה בכל זאת להמשיך בניהול הקבוצה ויחד עם המאמן בוכניק, הצליחו השניים לבנות קבוצה לא רעה בכלל ששיכולה להתמודד בחלק העליון של הטבלה.

היו"ר וקנין: "זה לא סוד שהיו לי מחשבות לעזוב, אבל אחרי שדיברתי עם המאמן, הוא נתן לי תחושת ביטחון טובה והחלטתי להמשיך. כל הכבוד ליוסי שלמרות מגבלות התקציב הצליח לבנות פה קבוצה אטרקטיבית".

מזלזלים בה. וקנין (צילום: הפועל מעלות)
וקנין (צילום: הפועל מעלות)

המטרה תהיה שוב להגיע בפלייאוף?

"המטרה היא לעשות עונה טובה ככל האפשר. אני מעריכה שאחרי 5-6 מחזורים, כשנתרשם גם משאר הקבוצות, נוכל לדעת, פחות או יותר, לאן פנינו מועדות. הליגה בעונה הקרובה תהיה מאוד מאתגרת עם קבוצות שנהנות מתקציבים מטורפים. אני מאמינה ביוסי ובשחקנים שיעשו את הכי טוב".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות