fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: אדם גלילי ממעלות זכה באליפות ישראל

הפתעה גדולה נרשמה באליפות ישראל לבוגרים באגרוף תאילנדי, כשהלוחם אדם גלילי ממכון סילאפה תאי ממעלות, זכה בתואר אלוף ישראל לאחר שניצח בקרב הגמר את אלוף העולם ואלוף אירופה, איתי גאיר מרחובות.

באליפות, שהתקיימה במעלות בחסות איגוד האגרוף התאילנדי בישראל וההתאחדות העולמית, השתתפו 18 מספורטאי הזירה הטובים ביותר בישראל. אליפות זו גם מהווה את הזכות לייצג את ישראל באליפות העולם ואליפות אירופה בשנה הקרובה.

הקרב בין גלילי, סגן אלוף העולם וסגן אלוף אירופה בעבר, לגאיר, אלוף העולם ופעמיים אלוף אירופה, התנהל בקטגורית משקל 67 ק"ג, וסיפק מאבק איתנים בין שני מתמודדים חזקים ואיכותיים.

adamgalilik-itaygeira
אלוף ישראל. אדם גלילי (מימין, בכחול) (צילום: אלכס גרינברג)

הקרב התחיל בקצב איטי וטקטי וגלילי סיים אותו עם יתרון בנקודות. הסיבוב השני התחיל בהסתערות של גאיר על גלילי, ואיזן את המערכה כשזכה בנקודות. בסיבוב השלישי התעלה גלילי ובהחלטת שופטים הוכתר כמנצח בקרב.

מנהל מכון סילאפה תאי במעלות והמאמן הראשי אלכס דר, סיכם: "היה קרב קשה בין שני מתמודדים שנמצאים בשיאם. גאיר נחשב כיום למתאגרף המוביל בענף בישראל, ולכן ההישג של אדם גלילי, גדול. ההכנה שלנו, הן מבחינה מקצועית והן בהיבט המנטאלי, היתה מצוינת. אני שמח על התוצאה ומברך את אדם על הזכייה".

גלילי נמצא בימים אלה במחנה אימונים בבנגקוק, תאילנד, ומתכונן לקראת השתתפותו באליפות אירופה שתיערך בקרואטיה.

דר: "מדובר במחנה שנמשך 3 חודשים ונמצאים בו טובי הלוחמים. המטרה שלנו היא להגיע בשיא הכושר והמוכנות לאליפות אירופה. התחרות בקרואטיה חשובה לנו מאוד, מאחר והמנצח בה זוכה לכרטיס כניסה לאליפות העולם שתהיה בקיץ הבא בפולין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות