fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמונה ק"ג קנביס נתפסו בביתו של קיבוצניק מעין המפרץ

מעבדה לגידול מריחואנה נתפסה בביתו של צעיר, בן 26 תושב קיבוץ עין המפרץ. הערכה: המעבדה הפיצה עד שישה ק"ג קנביס מידי חודש. הסמים שנמצאו היו עטופים בקרטונים ובקבוקי שתייה. החשוד שוחרר על ידי בית המשפט ונעצר בשנית לאחר ערעור המשטרה. בא כוחו של החשוד עו"ד אבי אמר: "מרשי אינו סוחר סמים"
מעבדת הסמים שנחשפה
מעבדת סמים. (צילום ארכיון דוברות מחוז חוף)

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל אצל חוקרי ובלשי משטרת עכו, נערכה אתמול (חמישי) פשיטה על ביתו של צעיר בן 26 מקיבוץ עין המפרץ, לצעיר ארבו במקום עבודתו, שם עצרו אותו והובילו אותו לביתו שבקיבוץ, כאשר פתחו הבלשים את דלת ביתו, נדהמו לגלות מעבדת סמים משופרת, כזאת שלטענתם הפיקה והפיצה כל חודש בין שלושה לשישה קילו קנביס.

בבית הצעיר נתפסו כשמונה קילו סם מסוג קנביס סך הכך, כאשר חלק מהקנביס היה מחולק בקרטונים אטומים, חלק אחר היה עדיין "כשיחי" קנביס וכן נתפסו כלים לייצור ולגידול הקנביס, בנוסף נתפס מחשב וסכום כסף רב שהורכב מדולרים, יורו וכסף ישראלי.

מעבדת הסמים שנחשפה
מעבדת סמים. (צילום ארכיון דוברות מחוז חוף)

המשטרה עצרה את הצעיר ועתרה בבקש לבית משפט שיורה על מעצרו של הצעיר בטענה כי מדובר באחד מסוחרי הסמים הגדולים באזור הצפון, הצעיר שכר את עו"ד אבי אמר שביצע חקירה צולבת לנציג המשטרה, תוצאות החקירה העלו כי דלת ביתו של החשוד שגר בקיבוץ הייתה פתוחה כאשר הגיעו הבלשים, עוד עלה כי שיחי/עצי הקנביס גדלו בגינה אשר משותפת למספר דיירים בקיבוץ ואין הכרח כי מדובר בשיחים אשר שייכים לחשוד. הוכח כי אם באמת היה מדובר בסוחר סמים, סביר להניח שלא היה עובד כמנהל מסעדה באזור במשך חמש שנים. עוד טען הסנגור כי לחשוד אין עבר פלילי כלל.

עו"ד אבי אמר
נערער לעליון. עו"ד אבי אמר (צילום עצמי)

לתדהמת המשטרה, בית משפט השלום הורה לשחרר את החשוד למעצר בית בן ארבעה ימים בלבד, המשטרה מיד הגישה ערעור לבית משפט מחוזי בחיפה, בית המשפט המחוזי, קיבל את ערעור המשטרה והורה כי החשוד יישאר במעצר בשלב זה.

עו"ד אמר בתגובה: "בית משפט השלום הורה לשחרר את מרשי כי הבין שלא מדובר בסוחר סמים, גם אם נתפסו אצלו בבית סמים מסוג מריחואנה, אין עדויות לסחר, מרשי נתן הסבר להימצאות הכסף בביתו וגם לכסף הזר. מדובר בחסכונות של חיים.

"בנוסף טענה המשטרה כי מדובר במשקל ברוטו של שמונה קילו, לדעתי ומתוך הניסיון שלי, בשקילה נטו ובסופו של יום, אין יותר משני קילו. כך שהמשטרה יצאה מפרופורציות בתיק הזה, המשטרה הגיעה לבית המשפט המחוזי וסיפרה כי נמצאו "עצים" של קנביס, לצערי בית המשפט נרתע מהתמונות והסרטון אשר הוצגו לו, אנו נגיש ערעור נוסף לבית משפט העליון ואני בטוח שמרשי ישוחרר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות