fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק בישראל: הפועל מטה אשר/עכו ניצחה בקרב צמרת את כפר סבא

מקום ראשון בארץ. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים עוד ניצחון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו השיגה ניצחון שמיני רצוף ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה, אחרי ניצחון חוץ מוחץ על יריבתה לצמרת, הפועל כפר סבא, 0:3 (23:25, 12:25, 23:25).

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: אנדרי גבוזדב – 14 נק', איליה גולדרין – 13 נק', ז'יאן אורטיז – 12 נק', גנדי סוקולוב – 11 נק', אריאל כצנלסון – 4 נק', קיריל קרסיונסקי – 2 נק'.

בעקבות הניצחון, הגדילה מטה אשר/עכו את הפער בינה לבין כפר סבא שבמקום השלישי, ל-4 נקודות.

בשבוע הבא תצא הקבוצה לטורקיה, למפגש הגומלין נגד פנרבחצ'ה (יום רביעי, 18.1). משחק הליגה הבא יתקיים ביום שלישי, ה-24 בינואר, כשמטה אשר/עכו תארח למפגש פסגה את השנייה בטבלה והקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה, מכבי ת"א.

img_4960
מקום ראשון בארץ. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים עוד ניצחון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

1/8 גמר גביע האיגוד האירופי: מטה אשר/עכו בדרך להדחה

הפועל מטה אשר/עכו הפסידה במפגש הראשון מבין שניים, לפנרבחצ'ה הטורקית, 3:0 (25:22, 25:17, 25:18), וסיכוייה להעפיל לשלב הבא, קלושים.

מטה אשר/עכו פתחה את המשחק ביתרון, 0:1, אבל זה היה גם יתרונה היחיד במערכה הראשונה. הנציגה הישראלית גם פתחה טוב את המערכה השנייה ואף הובילה, 6:7, אבל שוב היו אלה הטורקים שהתעלו וניצחו. גם במערכה השלישי, מטה אשר/עכו הובילה בשלב מסוים במשחק (7:9), אך נכנעה לעליונות טורקית ולא הצליחה לנצח אפילו מערכה אחת.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: אורטיז – 14 נק', גבוזדב – 11 נק', סוקולוב – 6 נק', קרסניוסקי – 5 נק', גולדרין ונביאדומסקי – 2 נק' כ"א, כצנלסון – 1 נק'.

הגומלין יתקיים ביום רביעי הבא (18.1) בטורקיה.

המאמן נועם כץ: "הם קבוצה ברמה אחרת ממה שאנחנו מכירים, עם תקציב גדול ושחקני חיזוק זרים איכותיים. נתנו פייט ואולי יכולנו לתת קצת יותר, אבל לאורך זמן לא הצלחנו לשמור על יציבות. משחקים כאלה הם כמו טיפול שיניים: אתה יודע שזה הולך להיות כואב, אבל אתה חייב לעשות את זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות