fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלה יוסף: יו"ר הועד המקומי במושב חוסן יתמודד על ראשות המועצה

אופיר בן בוחר, מתכנן ערים במקצועו הודיע היום (א') כי יתמודד על ראשות המועצה האזורית מעלה יוסף בבחירות שיתקיימו בחודש דצמבר. "הכוח שלנו כתושבי מעלה יוסף נעוץ ביצירת דרך משותפת לכולנו ובסיוע נקודתי לכל ישוב בהתאם לצרכיו הפרטניים" אמר היום. אגב בדיוק ביום הבחירות ימלאו לו 42 שנים
אופיר בן בוחר
אופיר בן בוחר (צילום: יח"צ)

מועמד נוסף  לראשות  המועצה האזורית  מעלה יוסף. אופיר בן בוחר שמכהן כיו"ר הוועד המקומי של מושב חוסן הודיע היום (א') על  כוונתו להתמודד בבחירות  המוניציפליות למועצה האזורית שיתקיימו בחודש דצמבר. אגב בדיוק ביום הבחירות 4.12.2012, יחגוג את יום הולדתו ה-  42.

אופיר בן בוחר
"מעלה יוסף צריכה להיות פנינה תיירותית" אופיר בן בוחר (צילום: יח"צ)

בן בוחר, מתכנן ערים במקצועו, נשוי ואב לשלושה ילדים מתגורר במושב חוסן, משמש כיו"ר הועד משנת 2007.  בעל תואר שני- מגיסטר, בתכנון ערים ואזורים, מהפקולטה לארכיטקטורה מ'הטכניון' בחיפה. בעל תואר ראשון, בוגר  החוג לגיאוגרפיה, התמחות פיזית מ'אוניברסיטת חיפה' והנדסאי אדריכלות.

 בן בוחר: "כתושב גאה במועצה אני מאמין כי רכשתי את ההכשרה, הנסיון וחשוב מכל את הרצון והנחישות להפוך את מעלה יוסף לפנינה תיירותית, כלכלית ותרבותית. כמי שמגיע מתפיסת עולם שכדי להצליח יש צורך להתחיל בתכנון אסטרטגי ארוך טווח, קביעת מדדים להצלחה והצבת מטרות ברורות לשיפור חיינו כתושבים במועצה אני מאמין שהנסיון, הרצון והחזון שלי יאפשרו לי לייצג אתכם נאמנה הן כלפי פנים והן כלפי משרדי הממשלה".

 במהלך השבוע האחרון הפיץ בן בוחר מצע מפורט בתיבות הדואר לכל תושבי מעלה יוסף בו הוא פרט את האג'נדה שלו ואת התכנית היסודית לשדרוג והעצמת מעלה יוסף.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות