fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאם אליהו העפיל לאליפות ישראל בכושר גופני

ליאם אליהו הצעיר (16) ממושב נתיב השיירה, הוא המתאמן הראשון מהצפון שיתחרה בקטגוריית הנוער באליפות ישראל

ליאם אליהו (16) מנתיב השיירה, העפיל לתחרות הגמר של הכושר הגופני בישראל, וישתתף בקטגוריית הנוער, לראשונה, בקרב על תואר אלוף ישראל בכושר גופני.

התחרות תתקיים ביום שישי הבא (19.5) בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

ליאם-אליהו-1

התחרות נולדה מתוך עולם הקרוספיט (אימון פונקציונאלי/קרוס טריינינג) והיא מזמנת פעם בשנה את מיטב הספורטאים מתחום הקרוספיט לקרב גלדיאטורים שבוחן אותם במשימות מאתגרות. ליאם אליהו הוא המתאמן הראשון מאזור הגליל המערבי שמעפיל לתחרות הגמר בקטגוריית הנוער.

מדובר בספורט יחידני שנמצא בתנופה ענקית וסוחף אחריו בני נוער ומבוגרים כאחד. התחרות משלבת תרגילים מעולמות הוויטליפטינג, גימנסטיקס, סטרונגמן ותרגילים מאתגרים במשקל גוף. המתמודדים משתתפים במספר מקצים ונמדדים בזמן בו הם סיימו את המקצה.

ליאם-אליהו-2

״מדובר בספורט תחרותי במיוחד", מציין דניאל אליאש, מאמנו של ליאם ממתחם הבלקפיט בעכו, "בו המתחרה צריך לשלוט במגוון רחב של תרגילים. כדי להתקבל לתחרות אתה חייב להיות ממוקד ולעבוד מאוד קשה ולאורך זמן. אני ממש גאה בליאם שהצליח לעבור את המבחנים בהצלחה רבה והתקבל לתחרות הגמר. ליאם מתאמן 5 פעמים בשבוע, ולפעמים אף יותר. הוא מקפיד על תזונה נכונה, מנהל אורח חיים בריא ועושה כל מה שספורטאי מקצועי חייב לעשות כדי להצליח".

"אני זוכר את היום הראשון שהוא נכנס אליי למכון. ילד שקט ומופנם, אבל עם ברק בעיניים. מהרגע הראשון קלטתי שמדובר בפוטנציאל להצלחה, והכניסה לתחרות הארצית הפכה עבורנו ליעד. אחרי שנתיים של אימונים אינטנסיביים והתמדה, הובילו את ליאם להשגת המטרה. מחכה לו תחרות קשה מול אתלטים ותיקים ומוכשרים, אבל אני מאמין בו״, סיכם המאמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות