fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: בית חינוך אופק זכה באליפות ליגת התיכוניים

נבחרת הכדורעף של בית החינוך תיכון אופק, בהדרכת המאמן עידו כהן, זכתה לראשונה בהיסטוריה, באליפות בתי הספר התיכוניים בכדורעף, לאחר ניצחון בגמר על תיכון גלילי מכפר סבא, 1:3 (20:25, 25:20, 13:25, 19:25).

הניצחון בגמר, היה מעין נקמה ספורטיבית מתוקה ביריבה מכפר סבא, שהדיחה בעונה שעברה את תיכון אופק, בשלב חצי הגמר.

נבחרת בית החינוך אופק מקיבוץ עברון, החלה את דרכה לאליפות ההיסטורית, באופטימיות זהירה. היא עברה בהצלחה את שלב הבתים (5 קבוצות), וסיימה אותו במקום הראשון עם מאזן של 6 ניצחונות ו-2 הפסדים.

את שלב רבע הגמר היא צלחה בקלות אחרי ניצחון כפול על תיכון ליידי דייויס ת"א (0:3, 0:3). בחצי הגמר חיכתה לה משכוה גבוהה – תיכון מעין שחר עין החורש. למרות שהפסידה במפגש הראשון (3:2), ידעו חניכי בית החינוך אופק להתעלות על עצמם, לנצח בגומלין, 0:3, ולזכות בכרטיס היוקרתי למשחק הגמר.

למפגש הגמר נגד תיכון גלילי מכפר סבא, לוותה הקבוצה בכ-200 אוהדים רועשים, ביניהם ראש מועצת מטה אשר יורם ישראלי וסגנו אייל רייז.

שתי המערכות הראשונות היו שקולות, ולאחר ניצחון במערכה הראשונה (20:25), ניצחו הכפר סבאים במערכה השנייה, 20:25, ואיזנו ל-1:1. המעירכה השלישית היתה כולה אדומה והסתיימה בניצחון מוחץ, 13:25. המומנטום נמשך גם במערכה הרביעית עם ניצחון, 19:25, וחגיגות אליפות.

ofek-17 (2)
אלופים. נבחרת הכדורעף של בית חינוך אופק, חוגגים את זכייתם (צילום: התאחדות הספורט לבתי ספר)

סגל הנבחרת כלל את: יותם אליהו, רז אורן , גיא משעלי , סקאיי גרינברג, איתמר אביטוב ומעיין דיקר מקיבוץ עברון, דניאל גלילי ושקד טבצ'ניק משמרת. נועם אריאל מטלאל, עידו אהרוני ואוריין מולד מעין המפרץ, אור דוידוביץ' מבוסתן הגליל, תומר קפלן מכפר מסריק, עומרי לנדסברג וירין מאור מסער.

את הקבוצה מאמן עידו כהן, יחד עם עוזריו: אנדרי קוזלובסקי וסשה נמירובסקי.

את הגביע הניף קפטן הקבוצה, יותם אליהו מעברון, שבחר להזמין לטקס הנפת הגביע את כל חבריו לתיכון. יותם הוא אחיו הצעיר של סגן פז אליהו ז"ל, שנפל לפני 3 שנים במבצע צוק איתן.

יותם: "לפני שאחי נהרג, היה לנו משחק אליפות במסגרת ליגת הנערים מול ק.ק ת"א, והפסדנו 3:2. פז ליווה אותי למשחק, וזו הייתה הפעם האחרונה שבה הוא ראה אותי משחק. אני מרגיש שהוא ליווה אותי מלמעלה במשחק הזה והזכייה באליפות היא מעין סגירת מעגל".

יו"ר הפועל מטה אשר/עכו מיכאל קישון: "ברכות חמות לבית ספר אופק על הזכייה ההיסטורית באליפות בתי ספר התיכוניים: לשחקנים, למאמן עידו כהן, למנהל הקבוצה איתי קדם, לרכז הספורט לייזר יערי, למנהל בית הספר זיו שר, למנהל מחלקת הספורט גל מנצור ולהורים המסורים שליוו, עודדו ותמכו בקבוצה לכל אורך הדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות