fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרה לשגרה

הפועל מטה אשר/עכו חזרה מהפגרה עם ניצחון מספר 11 העונה ושמרה על מאזן מושלם
הצטיין. קווין פוייר צילום: הפועל מטה אשר/עכו
הצטיין. קווין פוייר צילום: הפועל מטה אשר/עכו

הפועל מטה אשר/עכו חזרה מהפגרה בדיוק כפי שיצאה אליה – עם ניצחון. הפעם, זה היה במשחק בית על מכבי הוד השרון, 0:3. מטה אשר/עכו פתחה היטב והחזיקה ביתרון עד לסיום המערכה הראשונה שהסתיימה בניצחון, 20:25. במערכה השנייה הפתיעו האורחים כשהובילו בפתיחה, אך עד מהרה השכילה מטה אשר/עכו להשלים מהפך בדרך לניצחון גם במערכה השנייה, 21:25. במערכה השלישית תש כוחם של האורחים מהמרדף הבלתי אפשרי מול היריבה האיכותית שמולה, ומטה אשר/עכו סגרה עניין עם ניצחון קליל במערכה השלישית, 14:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: קווין פוייר – 20 נק', סטס נביאדומסקי – 10 נק', אלכס אוסוקין ואנדלו צ'וק – 8 נק כ"א, עידו דוד – 6 נק', סלבה בצ'קלה – 5 נק', ולדימיר קובלצ'וק – 3 נק'.

המאמן נועם כץ: "זה היה משחק קלאסי של קבוצה שחזרה מהפגרה, כשלא הכל היה מסודר ומתואם במשחק שלנו. מה שכן, השחקנים שמרו על כושר גם במהלך  הפגרה ממשחקי הליגה, ונראינו טוב מבחינה פיזית. קווין פוייר היה פשוט נהדר ונתן משחק יוצא מן הכלל. אני לא מתרשם מהפער שפתחנו בצמרת כי ליגה היא באופן טבעי כמו ריצה למרחקים ארוכים ולא מסכמים שום דבר באמצע עונה. המטרה היא להיות בכושר הנכון בזמן הנכון".

הצטיין. קווין פוייר צילום: הפועל מטה אשר/עכו
הצטיין. קווין פוייר צילום: הפועל מטה אשר/עכו

בשבוע הבא תתמודד מטה אשר/עכו נגד הפועל כפר סבא במסגרת רבע גמר גביע המדינה (יום שלישי, 22.1).

המאמן כץ: "לגביע חוקים משלו ובמשחק אחד הכל יכול להיות. מאחר שמדובר במשחק אחד שאין ממנו דרך חזרה, מי שתהיה באותו ערב טובה יותר, תנצח".

אגב, המאמן כץ הוזכר שוב כמועמד למאמן נבחרת ישראל, שכשלה לאחרונה בניסיונה להעפיל לאליפות אירופה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות