fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו החתימה שחקן שהדיח אותה בעונה שעברה בחצי הגמר

המאמן נועם כץ
רוצים לראות אותו ככה גם בסיום הגמר. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה החתימה את הקבלן קווין פוייר (28, 2 מ'), ששיחק בעונה שעברה במכבי הוד השרון. פוייר יתפוס את המשבצת של איליה גולדרין שעזב.

המאמן נועם כץ: "פוייר הוא שחקן התקפה נהדר, בדיוק מה שחיפשנו".

כץ גם התייחס בעבר להחלטתו של גולדרין לעזוב לשורות האלופה, מכבי ת"א, כשאמר: "איליה הוא השחקן הישראלי הטוב בליגה, ולמרות שנתנו לו הצעה כספית נדיבה, הוא העדיף לעבור למרכז, בדיוק כמו שחקנים טובים אחרים שרצינו והעדיפו להיות במרכז הארץ. זה המחיר שאנחנו משלמים כקבוצה מהפריפריה".

בקבוצה מחפשים כעת שחקן לעמדת המצליב, למקרה שז'יאן אורטיז הפורטו ריקני, לא ימשיך.

המאמן נועם כץ
מתחזק. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פוייר הנו שחקן החיזוק הזר השני שהפועל מטה אשר/עכו החתימה, והוא מצטרף לקפטן נבחרת דנמרק, אקסל ג'ייקובסון (32, 1.96 מ'), שמגיע לישראל אחרי שנתיים בהן שיחק במדי אלופת ארגנטינה, קבוצת בוליבאר.

עד כה, כולל סגל הקבוצה את אלכס אוסוקין, שחזר אחרי סיבוב של עונה אחת בליגה השנייה ביפן, הליברו אורן זינדורף ממכבי הוד השרון, סטס נביאדומסקי, גנדי סוקולוב, יונתן מאל, אנוש שטיפט, דניאל גלילי ונועם אריאל.

הקבוצה תשתתף גם בעונה הקרובה במסגרת האירופית כשתשחק בגביע ההתאחדות האירופית, המפעל השני בחשיבותו. מטה אשר/עכו, שהעפילה אוטומטית לסיבוב השני, תפגוש את המפסידה מהמשחק בין אלופת בוסניה, ברצ'קו, לקבוצה הסלובנית, אש וולי לובליאנה. המפגש הראשון יתקיים בארץ (21.11 או 23.11) והגומלין יהיה בחוץ, שבוע לאחר מכן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות