fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אומנויות לחימה: שי רימון הוכתר לסגן אלוף עולם

חברו לאגודה, רועי אפטר, זכה בשתי מדליות ארד בקטגוריות בהן התחרה. מאמנם של השניים רמי אבירם, מחמיא: "הישג בלתי רגיל"
אליפות העולם לנוער באומנויות לחימה
האלופים. שי רימון ורועי (התמונה באדיבות האגודה לאומנויות לחימה)

ספורטאי ישראל אומנם לא חזרו מאולימפיאדת לונדון עטורי מדליות, בעצם אפילו לא מדליה אחת לגאווה, אבל מתברר שספורטאינו בעולם מצליחים לרשום הצלחות מרשימות בתחרויות עולמיות.

שי רימון, צעיר בן 15 המשתייך לאגודת הספורט של כפר ורדים, זכה בתואר סגן אלוף העולם באומנות לחימה (XMA) בתחרות שהתקיימה בברטיסלאבה, סלובקיה. רימון התחרה בקטגוריה לנוער עד גיל 16 ובדרך לזכייה במדליית כסף, גבר על 8 יריבים מכל העולם. מתחרה נוסף מאגודת הספורט של כפר ורדים, רועי אפטר בן ה-16, זכה בשתי מדליות ארד, בשתי הקטגוריות בהן התחרה (עד גיל 16 ועד גיל 19). ניתאי מאיר משבי ציון, זכה אף הוא במדליית ארד בקטגוריה לגילאי 13-16.

אליפות העולם לנוער באומנויות לחימה
האלופים. שי רימון ורועי אפטר(התמונה באדיבות האגודה לאומנויות לחימה)

המשלחת הישראלית מנתה 8 משתתפים. התרגילים המוצגים בתחרויות, מדגימים את שליטתו של הספורטאי בסגנונות ואומנויות לחימה עם ובלי כלי נשק.

רמי אבירם, מאמן נבחרת ישראל ואגודת הספורט של כפר ורדים, לא הצטרף לנסיעת חניכיו לאליפות בגלל שחלק מהתחרויות נפלו בדיוק על ימי חג. מה שלא מנע ממנו את השמחה על הצלחת חניכיו.

הכתבה המלאה תתפרסם מחר (שישי) במדור הספורט של " צפון 1 "

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות