fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב עיריית כרמיאל יובא לאישור ביום שני הקרוב

יו"ר ועדת הכספים, אבי קוריאט: "החינוך והרווחה מהווים יותר מ-54 אחוזים מהתקציב. בשנת 2014 תהיה התייעלות בסעיפים מרכזיים בתקציב ללא פגיעה בשירות לתושבי העיר"
244 מיליון שקלים ל-2014. אלדר וגזברית העירייה ענת לקסנר (צילום: אלכס הובר)
244 מיליון שקלים ל-2014. אלדר וגזברית העירייה ענת לקסנר (צילום: אלכס הובר)

ביום רביעי בשבוע שעבר התקיימה ישיבת ועדת הכספים בראשותו של חבר המועצה אבי קוריאט. בישיבה השתתפו מ"מ ראש העירייה, רינה גרינברג, סגנית ראש העירייה, שולה כהן, וחברי המועצה, פנחס סירוקה, רותם ינאי, איתן וידר, משה קונינסקי, וכן צוות מינהל הכספים וגזברית העירייה, ענת לנקסנר.

נושא הישיבה היה אישור תקציב 2014 על סך 244 מיליון שקלים. הנוכחים הביעו דעתם כי החינוך ממשיך להוות חלק עיקרי בתקציב כמדיניות מתמשכת של ראש העירייה, עדי אלדר.

אבי קוריאט, יו"ר ועדת הכספים לעיתון "צפון-1": "אנחנו מאמינים בחינוך כערך עליון ובאופן אישי אני מאמין שהשקעה בחינוך ורכישת השכלה יוצרים פרודקטיביות וכניסה נכונה למעגל העבודה, עם הרחבת האוכלוסייה החזקה. לצד זה, השקעה משמעותית גם ברווחה לצורך טיפול באוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים וניסיון לשלב בחברה ובקהילה אוכולוסייה חלשה בחברה בכרמיאל.

"החינוך והרווחה מהווים יותר מ-54 אחוזים מהתקציב. כמו כן קיימת מדיניות בלתי מתפשרת של ראש העירייה לא להיכנס לגירעון תקציבי ולשמור על איזון תקציבי. חשוב לציין כי בשנת 2014 תהיה התייעלות בסעיפים מרכזיים בתקציב ללא פגיעה בשירות לתושבי העיר".

הצעת התקציב התקבלה ברוב של שישה מתוך שבעה חברי הוועדה. ההצעה תובא לאישור מליאת המועצה ביום שני הקרוב.

מדיניות בלתי מתפשרת לא להיכנס לגירעון תקציבי. אלדר וגזברית העירייה ענת לנקסנר (צילום: אלכס הובר)
מדיניות בלתי מתפשרת לא להיכנס לגירעון תקציבי. אלדר וגזברית העירייה ענת לנקסנר (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות