fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגיב לוגסי ממעלות-תרשיחא – חתן התנ"ך העולמי

לוגסי, בן 15, תלמיד אורט מעלות, הוא החילוני הראשון, זה 30 שנה, שקוטף את התואר. ראש העירייה שלמה בוחבוט: "מעלות-תרשיחא כולה מלאת התרגשות"

כבוד גדול למעלות-תרשיחא. שגיב לוגסי, בן 15, תושב העיר, קטף לפני שעה קלה את התואר חת"ן התנ"ך העולמי לנוער יהודי בחידון שהתקיים בבנייני האומה בירושלים. לוגסי, תלמיד אורט מעלות הוא החילוני הראשון, זה 30 שנה, שקוטף את התואר. לוגסי גבר על 16 מועמדים ממדינות שונות. את המקום השני קטפה נעמי כהן, היום תושבת צפת ובעבר תושבת מעלות-תרשיחא. החידון, שהתקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, עמד בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים.

ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט, אמר ל"בלינקר" מי עם היוודע דבר זכייתו של לוגסי: "תפסתם אותי כשאני בשיא ההתרגשות. שגיב לוגסי המדהים הוא בן למשפחה מפוארת, תלמיד אורט מעלות, בית ספר חילוני. הוא כבש בסערה את התואר 'חתן התנ"ך העולמי', ומעלות כולה בהתרגשות. יש לציין בגאווה את בועז, המורה לתנ"ך של שגיב, שבכל שנה שולח נציגות מכובדת ממעלות לחידון הארצי, והפעם קטף את התואר. אין ספק ששגיב הוסיף סיבה לחגיגות העצמאות הנערכות כעת בעיר. אני גאה בו בפרט, בנוער הערכי והנפלא של מעלות בכלל וכמובן בצוות החינוכי".

שגיבשגיב1שגיב2

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות