fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבע בום

מכבי כרמיאל (ליגה א')

אחרי 7 ניצחונות רצופים, נעצרה הקבוצה, דווקא בבית, כשנכנעה להפועל עמק הירדן, 59:56.

לכרמיאל קלעו: זוהר אמגר – 17 נק', גיא בר שלום- 9 נק', ואיל אבו עבלה ואסף אמגר – 8 נק' כ"א, יואב סלמה – 5 נק', אלי אברמוב – 4 נק', אבי טקיאר – 3 נק', יוסף גבדאן – 2 נק'.

מספר שחקנים, החליטו להחרים את האימונים, במחאה על העיכוב בקבלת משכורתם. לדבריהם, למרות הבטחות ההנהלה, הם לא זכו לקבל את שכרם מזה כחודשיים.

המאמן מארק בריסקר: "ההפסד כואב, אבל צריך להמשיך הלאה. אני מקווה שההנהלה תסדיר את עניין המשכורות, כי עד עכשיו נבנה משהו יפה בכרמיאל וחבל שהוא יתפרק בגלל בעיות כלכליות". במחזור הבא, שיתקיים רק בעוד 3 שבועות (19.1), תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד הפועל תרשיחא.

מכבי נדב כרמיאל (ליגה ב')

הקבוצה השיגה ניצחון שני רצוף כשגברה במשחק חוץ על הפועל אבו-סנאן, 61:62, מסל ניצחון שקלע אליפז בלאוה, ממש עם הבאזר.

נדב כרמיאל פיגרה לאורך כל המשחק, ובפעם היחידה שעלתה ליתרון, היא גם ניצחה.

לנדב כרמיאל קלעו: איתמר מהרט – 12 נק', גיא מרציאנו – 10 נק', דרור מלובני, רותם ינאי ואליפז בלאוה _ 8 נק' כ"א, יואב הרשקוביץ' ואסף דמרי _ 6 נק' כ"א, ג'וני נהרה – 4 נק'.

הניצחון הזה הגיע אחרי ניצחון נוסף שרשמה הקבוצה במחזור הקודם כשהביסה במשחק בית את מכבי ירכא, 43:72. המשחק היה בשליטה מוחלטת של שחקני כרמיאל, שהובילו לאורך כל הדרך. לנדב כרמיאל קלעו: אסף דמרי ואיתמר מהרט – 14 נק' כ"א, רותם ינאי -13 נק', יואב הרשקוביץ' וגיא מרציאנו- 11 נק' כ"א, דרור מלובני – 6 נק', אליפז בלאוה – 3 נק'.

המאמן-שחקן יואב הרשקוביץ', סיכם: "שיחקנו מצוין ורואים שיש אצלנו שיפור והתקדמות. חיזקנו את הסגל בשני שחקנים, גארד וסנטר, שהוסיפו לנו הרבה כוח. נקווה להמשיך ביכולת הזאת גם במשחקים הבאים".

בתום 8 מחזורים מדורגת נדב כרמיאל במקום השביעי בטבלה עם 11 נק' ומאזן של 5-3. ביום רביעי האחרון אירחה נדב כרמיאל את הפועל תמרה ובשבוע הבא היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל קצרין (יום רביעי, 6.1).

ניצחון שני רצוף. המאמן-שחקן יואב הרשקוביץ' (צילום: אלכס הובר)
ניצחון שני רצוף. המאמן-שחקן יואב הרשקוביץ' (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות