fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רקפת: צלב קרס על רכבו של רב היישוב

דובי אביגור רב הקהילה של רקפת, פעיל שמאל מצא את רכבו עם כתובות נאצה: "מוות לערבים". ראש המועצה רון שני: " מעשה מביש, ראוי לגנאי ויוצא דופן במקומותינו"
תג מחיר ברקפת
תג מחיר ברקפת (צילום עצמי)
תג מחיר ברקפת
תג מחיר ברקפת (צילום עצמי)

בשבוע שעבר נתגלתה הכתובת על הרכב של הרב דובי אביגור, תושב היישוב רקפת שבמשגב, כתובה על אבק החלונות: תג מחיר, מוות לערבים וציורים של צלב קרס ושל אס אס. הוגשה תלונה במשטרת משגב. חוקר שהגיע למקום נטל טביעות אצבע לאחר שנפתח תיק חקירה.

תושבת אחד היישובים: "אני די בהלם מהמעשה ומהמילים, לצערי גם בקרב קהילת משגב יש גילויי גזענות, התלהמות והסתה. האם אלו "עשבים שוטים"? האם מייצגים את הרוחות הנושבות בקרב התושבים, חלקם, מיעוטם?".

ראש המועצה האזורית משגב רון שני: " כתובות 'תג מחיר' וצלבי קרס צוירו על מכוניתו של תושב רקפת. זה מעשה מביש, ראוי לגנאי ויוצא דופן במקומותינו. משגב היא מעוז של חיים רב תרבותיים, קשב, סובלנות ופתיחות. חלילה לנו מלתת לרוחות רעות של נאצות ואלימות דריסת רגל בחיינו כאן. איני יודע מי עומד מאחורי הדברים וכמה היה מודע למעשיו החמורים והמקוממים. אני מקווה כי מי שעשה זאת יתנער, יתעשת וימצא את הדרך להביע חרטה על מעשיו. אנחנו בזמן של אחדות, ואני קורא לכולנו לפעול באחדות ובסובלנות".

משלחת נכבדים מהמגזר הערבי, בראשות ראש העיר סחנין המכהן גם כיו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל, מאזן גנאים באה לחזק את ידי חבריהם ביישוב, לאחר האירוע. במשלחת היו חברים מסחנין, אעיבלין, נחף ובכיר מהמגזר הבדואי בנגב. אחד התושבים שהשתתף במפגש אמר: "הביקור והדברים שנאמרו בו היו מרגשים מאוד ונותנים הרבה כוח להמשיך ללחום עבור דמוקרטיה, שוויון ואהבת אדם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות