fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירים מכרמיאל הפיקו חינה לזוג מהדרום

קבוצת הכתומים נתקלו בפוסט בפייסבוק והצליחו לרתום לא מעט אנשי עסקים כדי לערוך אירוע ענק לבני הזוג מהדרום, שחגגו עם החברים ובני המשפחה שהובאו בשלושה אוטובוסים
החינה של הכתומים. (צילום עצמי)
החינה של הכתומים. (צילום עצמי)
החינה של הכתומים. (צילום עצמי)
החינה של הכתומים. (צילום עצמי)

תשכחו כל מה שחשבתם על הצעירים של היום. הכתומים הפכו את כרמיאל מעיר ירוקה לעיר כתומה ומה שבטוח הוסיפו לה הרבה צבע וחיוניות כיאה לצבע שמיצג אותם.

פוסט בפייסבוק בימי מבצע צוק איתן משך את תשומת לבם של הכתומים: "בני זוג מהדרום מבקשים עזרה בקיום חינה. משפחה שכולה שאיבדה את בנה במבצע עמוד ענן בעקבות רקטה שפגעה פגיעה ישירה בביתם. הם אינם יכולים לחגוג באזור מגוריהם בעקבות המצב".

הסיפור הגיע לחבורת פעילים קהילתיים מכרמיאל, שהחליטו לנסות לשכנע את המשפחה לקיים את האירוע בכרמיאל. יובל קיסוס מנהל הטופ קלאב: "הם אהבו נתנו אור ירוק לקיום האירוע שנערך ביום שלישי האחרון. לאחר שקיבלו את ברכת הדרך נרתמה כל החבורה לסייע: משה בן~אבו, יובל קיסוס ורוית שלום לקחו על עצמם, יחד עם קבוצה הכתומים להפיק את האירוע. אבי קוריאט אחד מפעיליה המרכזיים של הקבוצה שהוא גם חבר מועצת העיר:

"החינה היא דוגמה אחת מיני רבות"

הכתומים הם קבוצה של אנשים שחברו לפני הבחירות. חבריה מגיעים ממגוון רחב של דעות פוליטיות-~חברתיות, בעלי מקצועות חופשיים, שכירים, צעירים בגילם וברוחם שהציבו לעצמם למטרה לסייע לקהילה בכרמיאל בכל תחום אפשרי. רשימת מצאי של המתנות שארגנו חברי קבוצת הכתומים לזוג המאושר ריקי אמסלם וכפיר אסרף: המתנ"ס העמיד לרשות הזוג את הקאנטרי וצוות ההפעלה המלא. נתרם אוהל חינה פלוס 150 תלבושות וצוות שיעשה את טקס החינה, צלם לאירוע, צלם מגנטים, הגברה ומוזיקה, סידור פרחים, תרומה של 16 מגשים של עוגיות מתוקות לחינה, עמדת ספינג'ים ומופלטות. גם קייטרינג מוזל שיפנק אותם בכל טוב. בנוסף הקבוצה פינקה את החתן והכלה – גם בצימר, ארוחת בוקר, יום כיף, ספר לחתן וכלה, איפור, ציפורניים ועיסויים. שלושה אוטובוסים הביאו והחזירו את האורחים מהדרום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות