fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי אלדר בראיון מיוחד: "בניית השכונות החדשות היא המשימה החשובה ביותר"

עם שוך מערכת הבחירות, פגש "צפון-1" את ראש העירייה עדי אלדר לשיחה ראשונה בקדנציה זו, השישית במספר. על הפרק התוכניות העתידיות, ההחלטות, פני העיר לאן ויש גם תובנה מעניינת באשר לקביעה שזו הקדנציה האחרונה שלו. האם זו הקדנציה האחרונה? "טרם גמלה בי ההחלטה". מה הפרויקט הכי גדול שהובלת השנה? "תחילתה של השכונה החדשה על הר כרמי שתמנה כ-2700 דירות"
עדי אלדר
אלדר צילום: אלכס הובר

 

איך אתה מרגיש היום חצי שנה לאחר הבחירות? הייתה מערכת קשה. היה שווה?
"אני מרגיש מצוין. יש לנו הרבה מאוד תוכניות לעתיד הקרוב והרחוק. תושבי כרמיאל נתנו אמונם בי בפעם השישית וזה בהחלט מאפשר לנו להמשיך בעשייה למען העיר ותושביה. כל בוקר כשאני מתחיל את יום העבודה שלי, אני מרגיש שאכן היה שווה".

מה ההחלטה הכי חשובה והפרויקט הכי בולט שלך בשנה האחרונה?
"הפרויקט שאני מאמין שיהיה פרויקט הדגל של הקדנציה הזו הוא תחילתה של השכונה החדשה על הר כרמי שתמנה כ~2700 דירות, שבנייתן תהווה תוספת משמעותית של תושבים חדשים. כמובן שהעבודות על הרכבת, עליה עמלנו שנים רבות, מתקדמות בקצב ראוי לציון וכך תחילת העבודות להמשכו של כביש 6 לצפון".

עדי אלדר
"כל בוקר כשאני מתחיל את יום העבודה שלי, אני מרגיש שאכן היה שווה". אלדר צילום: אלכס הובר

 מאחר שלפי הידוע גמלה בך ההחלטה כי זו תהיה הקדנציה האחרונה, במה שונה הדבר מקדנציות קודמות?
"אני מבקש לתקן אותך, טרם גמלה בי ההחלטה אם להתמודד או לא בקדנציה הבאה, עוד חזון למועד. מבחינתי אין שום הבדל בין הקדנציה הזו לקודמותיה, אנחנו ממשיכים כל העת לפעול לקידומה של העיר בכל התחומים: חינוך, תעשייה, תעסוקה, תרבות, איכות סביבה, איכות חיים וכל זאת אנחנו ממשיכים לעשות באיזון תקציבי וניהול תקין. צוות המנהלים והעובדים של העירייה הם אנשים עם תודעת שרות גבוהה הבוחנים כל העת דרכים לייעול ולשיפור".

 מה הדבר הכי משמעותי עבורך לביצוע בשנה הקרובה?
"הדבר המשמעותי מבחינתי הוא להמשיך לקדם תוכניות לעתידה של כרמיאל ואנחנו עושים זאת. עם סיום התכנון של שכונת רחבעם על הר כרמי ובקרוב תחילת העבודות שם, אנחנו כבר מתכננים את המשך העיר על מורדות הר כמון על כל ההיבטים של תכנון כזה. במקביל אנחנו ממשיכים להשקיע במשאב הכי חשוב שלנו: החינוך, דור העתיד, הילדים צעירים ונוער. במקביל אנחנו פועלים מלוא המרץ להבאת מפעלים חדשים ויצירת מקורות תעסוקה נוספים ואיכותיים בעיר. יש לנו הרבה תוכניות על הפרק וכולן מיועדות להמשך פיתוחה של העיר לקראת העשור הבא".

 אם יש משהו שתרצה להוסיף, הדף פתוח והמקלדת רושמת.
"אני מבקש לאחל לכל תושבי כרמיאל חג פסח שמח, שנלמד להיות סובלניים האחד כלפי השני קשובים ואדיבים לסובבים אותנו. חג שמח וכשר לכל תושבי כרמיאל ולבית ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות