fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סג'ור: צומת דמים בכביש 85

לתושבי הכפר הדרוזי נמאס מתאונות על בסיס כמעט יומי. איך יכול להיות שלשכנים היהודים בשזור הוסדר הצומת ולהם לא?
סא"ל במיל' גי'אהד מוסטפא
נמאס מהבטחות. סא"ל במיל' גי'אהד מוסטפא

ביום שלישי השבוע הפגינו תושבי הכפר הדרוזי סג'ור על הכביש בצומת היישוב. המקום הוגדר כצומת דמים מסוכן. מסופר על השר סילבן שלום שהיה בביקור בכפר לפני מספר חודשים, ועל מנת להצליח לצאת מהמקום, נאלץ בסופו של דבר להפעיל את הסירנה והצ'קלקה.

זוהי מנת חלקם של התושבים יום יום. ראש המועצה המקומית סג'ור ג'אבר חמוד, קצין בדימוס אחרי 25 שנות שירות בצה"ל, אומר, כי במושב ממול, שזור, המונה 200 תושבים, הוסדר הצומת עם תאורה, סימוני כביש ברורים והחשוב מכל -רמזור, ואילו בסג'ור, המונה 4000 תושבים, דבר לא הוסדר, ותאונות קורות בצומת כמעט בכל יום.

התושבים וראש המועצה בראשם מאסו בתכתובת האינסופית עם כל הגורמים הרלוונטיים, וביום שלישי השבוע יצאו להפגין. לדבריהם, מעתה תתקיים בצומת הפגנה במשך שלושה ימים בכל שבוע. יצוין, כי בעת שנערכה ההפגנה השבוע, אירעו בצומת המסוכן שתי תאונות. תגובת חברת נתיבי ישראל באמצעות הדובר אבי שמול: "הפרויקט ממתין לתקצוב לצורך ביצועו".

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר: "אני פועל זה שנים רבות מול מע"צ בבקשה להרחיב את כביש 85 לארבעה מסלולים מכרמיאל מזרח לפחות עד צומת 7".

הפגנה בצומת סאגו'ר
הפגנה בצומת סאגו'ר (צילומים: אלכס הובר)
כביש 85 אינו מואר
תושבי סאגו'ר מפגינים
תושבי סאגו'ר מפגינים
סא"ל במיל' גי'אהד מוסטפא
נמאס מהבטחות. סא"ל במיל' גי'אהד מוסטפא

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות